Direktlänk till inlägg 21 december 2010

en på miljonen?

Av Creative reader - 21 december 2010 19:26

Här kommer en liten uppdatering från mitt lag..

2 delar roligt och 4delar depp.. Nja.. nu tog jag kanske i...

Jag och G har firat jul i helgen.

(Han åker hem till sina föräldrar över jul som vanligt.)

Det har vart fullkomligt underbart.

Han har vart mysig omtänksam och världens bästa pojkvän på alla sätt och vis.

Har inte kunnat haft d bättre med honom!

Idag hände nåt som måste vara en på miljonen som jag inte kan sluta skratta åt..

Posten kom och han fick nåt som var uppenbart ett julkort. (men i kuvert).

D roliga var att namnet va hans.. både för och efter.. Adressen var han.. allt va rätt.

Utom att d va adresserat till honom och en kvinna som inte var jag!!!

Jag frågade om kvinnan var ett x eller nåt..

Nej sa han..

Nyfikna som attans öppnade vi.

följande stod (kanske inte ordagrant)

Vi hörde den glada nyheten.. Grattis..

hälsningar hasse och nån mer..

Så tydligen känner denna hasse och vem d nu var nån som heter G och M (säger vi) som väntar barn gissar vi.. men inte va säker på adressen och googlade eller nåt och tyckte att G passade..

Galet va???

Tyvärr förljde inte nån avsändar adress så vi kan inte meddela dom att deras glada hälsning tyvärr hamnade fel.

Men nu kommer vad som gör d hela till en  EN på miljonen....

Samtidigt som detta julkort, kom även en paket avi..

Jag har tidigare berättat att vi har beställt lite ditt och datt..

Så efter låååång väntan om paket 2 av tre idag..

Här kommer d roliga..

DET STOD FEL NAMN.

Hur stor är chansen att man får två fel med posten på en och samma dag???

Vi va osäkra på om vi skulle få ut paketet när namnet var fel..

Tur nog så stod rätt namn på själva paketet så d gick bra..


I övrigt så verkar d som om jag och Sk har brutit helt.

I vanlig ordning så har jag inte en susning om vad som har hänt men hur som helst så verkar han inte vilja ha nåt alls med mig att göra..

Jag respekterar d och lämnar honom ifred..

Men d känns i själen..

Gör så ont när man verkligen bryr sig om nån och verkligen försöker ställa upp på alla vis man kan och så bara hugger dom en kniv i ryggen liksom..

Är lite så d känns om jag ska vara ärlig.

Känner mig så patetisk att bli så ledsen över nån som tydligen inte bryr sig för fem öre..

sorry.. blev visst lite tyst nu.

Men vad kan jag säga?

Jag ÄR faktiskt ledsen.

D gör faktiskt ont.

Jag har inte så många vänner så jag bryr mig om dom få jag har..

Men d känns som oftast att mina vänner betyder mer för mig än jag för dom..


Annars då..

Tja..

Va tänkt jag skulle hämta ut pengar med boendestödet måndag..

Men posten var sen så jag får vänta till 29/12.

(finns väldigt få boendestödjare där jag bor så jag kan inte få nån hjälp innan dess)

Snacka total panik jag fick..

Tårarna bara sprutade och jag nästan kräktes.

Inga pengar till hyra.. inga pengar till julklappar.. Inga pengar till mat först 29/12

Ta och fundera en stund på hur d känns....

Inte så roligt va???

TACK OCH LOV  FÖR PAPPA säger jag bara eftersom han gav mig pengar förra julen att ha i nödfall...

Dom pengarna går åt nu..

Men ändå..

Jag hatar att vara så beroende av andra..

Jag tror inte folk förstår hur d känns..

Tänk om jag inte hade haft pappa..

Då hade ju hela julen vart förstörd..

Jag har mat i frysen så jag hade inte behövt svälta..

Och jag hade 60kr så jag hade haft råd med frukost..

Men d va allt..

Ni kan ju gissa hur magen har tagit stressen...

Den är inte glad...


Känner mig jävligt grå för tillfället om jag ska va ärlig.


Men det finns ett ljus i mörkret.

G

Världens mest underbara härliga mysiga förstående tålmodiga generösa 6igaste sötaste raraste och en massa andra smöriga gulliga och charmiga saker.. =)

Jag är så glad över att jag har honom...

Han är verkligen underbarast i heeeeeeeeela världen.. ;)


D va allt för nu..

Nu ska jag smita över till G igen..

Va snälla med varandra




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Creative reader - Torsdag 2 maj 08:10

    In today's "in the Spotlight" I have the huge honor of having a chat with Paul Kaiser from "Kaiser and the Machines of Creation"   Hi Paul and Thank you for spending this time with us..   Who is Paul Kaiser? • I am a father of a...

Av Creative reader - Tisdag 30 april 10:19

  This Broken Heart   Help me heal this broken heart I don't even know where to start so many pieces on the floor I can't take this any more   Another tear another smile I turn away you don't ask why I'm silent but my hea...

Av Creative reader - 19 augusti 2022 12:00

  Words   Words like hammers pounded her like fists destroying her from within no bruises but still bleeding    #twitter #dikt #poem ...

Av Creative reader - 18 augusti 2022 20:05

  In the Shadow   In the shadow of your black soul she is freezing without knowing why dying with a smile believing this is love    #Twitter #poem #dikt   ...

Av Creative reader - 16 augusti 2022 18:36

  Your kiss   your kiss lingers in my memory on my lips I sigh remember and I long for the pain of your kiss goodbye to once again taste your lips when you return      #Twitter #Dikt #Poem ...

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards