Alla inlägg under september 2012

Av Creative reader - 12 september 2012 22:42

Nog är d typiskt..

Tidigare idag kom jag på en massa "viktiga" saker jag ville prata om..

Hur viktigt d är att känna att man kan vara sig själv..

Att tycka om sig själv och inte låta andra hitta fel på en som man egentligen inte har..

Att det är viktigt att om man ändrar på sig så är det för att man själv vill testa nåt nytt att man själv vill ha en förändring inte för att andra tycker man är fel

Och många tankar i den stilen..

Men naturligtvis hade jag inte tid att skriva då utan var på väg till apoteket..

Så naturligtvis har jag glömt bort allt nu så nu blir d bara en massa nånsensbabbel som ingen fattar..

Blir ju inte bättre av att jag är trött och sitter här och gäspar..

Ska bara vänta in att G har ringt så hoppar jag i säng.

visst ja..

Nån tanke jag hade oxå att man kan inte leva sitt liv efter hur andra har det..

Man måste leva sitt liv efter sina egna förutsättningar...

Klart man inte ska gräva ner sig i saker och ting..

Klart d finns dom som har d värre än en själv..

Men dels så förminskar d rätten till sitt egna liv till sina egna problem och sina egna bedrifter faktiskt..

Dessutom finns d dom som har d bättre än mig.. och har har d hellre som dom än att jag är glad över att nån mår sämre än jag.. *S*

Man har faktiskt rätt att må dåligt..

Livet är inte alltid så j-a lätt..

Och ibland mår man bättre när man har fått må dåligt ett tag..

Dels kanske man får ur sig d onda.. men förhoppningsvis har man oxå vårdat sig..

Det är viktigt att ta hand om sig..

Även om d ibland innebär att man sitter och ältar och man tycker synd om sig själv..

Men en sak får man inte glömma.

Livet går vidare även om man själv står stilla..

Och hur dåligt man än har idag så kan d ändå bli bättre imorgon..

(klart d kan bli sämre oxå..men så ska vi ju inte ha d.. *S*)

Var lycklig!

Livet är kort..

Är man inte försiktig kan man missa d..

Men se till att DU lever DITT liv och att ingen annan lever d åt dig..

Det är ju ändå DITT liv..

kramiz i mängder

Av Creative reader - 4 september 2012 07:19

Sommaren är slut och hösten är här.

Hoppas ni har haft en underbar sommar med massa mysiga minnen och glada stunder.

Det har jag. =)

Har vart en riktigt härlig sommar även om den har haft sina branta dalar.

Axeln gick över.. (nästan iallafall) tyvärr har jag inte en susning om vad som hände (är rädd jag ska få ont igen så hade vart bra att veta hur jag fick till den lol)

Tyvärr släppte den aningen försent och stressen lockade fram krampkänningar vilket jag berättade tidigare.

Nu blev d inga kramper istället muterade dom med fobin så jag hade min största svacka på fler år.

I början var jag förkrossad när jag kände allt jag hade arbetat för bara försvann utan att jag kunde göra nåt.

Tur nog så hade ju smärtan i axeln försvunnit då så jag var av med den stressen och när jag påminnde mig själv att jag faktiskt har kämpat mig fram förr så kan jag göra det nu oxå.

Det svåra var att d var riktigt samma som tidigare så jag fick vara försiktig hur mycket jag pressade mig.

Det är en sabla balansgång ska ni veta.

Men nu verkar jag vara på väg att må nästan lika bra som innan jag hamnade i svackan även om jag har en bit kvar.


Det verkar som om båda mina stammis chatter har åkt på stora problem för ingen av dom har fungerat på ett bra tag.

Erkänner att mina morgnar har vart väääldigt tråkiga den senaste tiden.

Så om nån har nåt tips på nån chatt (som nu inte är den ren dejting/6chatt och inte för allt för yngre. jag är ju ändå 35)

så vore jag tacksam. =)


Har funderat mycket i sommar över mina bloggar osv.

Funderade ett tag på att köpa en ny mobil med bättre kamera så jag kan ha bättre foton i 2B men har inte ännu hittat nån som verkar vara vad jag är ute efter.

Har oxå funderat lite på mitt upplägg här.

Det känns inte som om denna blogg når fram till nån.

Och även om bloggarna i första hand är för mig så är ju tanken att jag ska nå ut... Få respons.

Framförallt med 2B.

Så jag funderar faktiskt på att lägga ner båda bloggarna hur ont det än gör.

Men det känns inte som dom ger nån nåt och då känns det som jag lika gärna kan låta bli.

Men än funderarar jag bara.





Önskar en en underbar morgon.

Kramiz från jag =)

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards