Alla inlägg under juni 2012

Av Creative reader - 21 juni 2012 00:27

OM en tjej har 6 för pengar så är hon en prostutierad.. olagligt.... (hm.. nog är d väl olagligt? eller är d bara att köpa som är olagligt?)

OM en tjej har 6 för pengar men d blir en film så är hon skådespelerska... lagligt

OM en tjej har 6 d blir en film som hamnar på nätet så blir hon en "kändis"

Är d bara jag som tycker d är en mysko värld vi lever i?


Ps.. om jag inte hinner blogga innan dess..

GLAD MIDSOMMAR =D

Av Creative reader - 13 juni 2012 08:52

Här får ni nåt att fundera på

eller bara nåt ni kan förklara för mig..

Tro Hopp och Kärlek.. Kors Ankare och Hjärta..

Kors fattar jag..

Hjärta fattar jag..

Men vad tusan är hoppfullt med ett ankare?

Hade man sagt tro trygghet och kärlek hade jag förstått..

Men inte hopp..

Man ankrar sig fast.. jo visst.. men vad är hoppfullt med det?

Nån som vet varför ankare står för hopp (och inte trygghet? tex)

vore kul att veta =)

Av Creative reader - 11 juni 2012 08:32

Efter 5 veckor visar träningen hitils noll resultat.

Ska dock öka lite.

detta är hopräkningen av dessa fem veckor...


TOTALA TRÄNINGSTILLFÄLLEN: 52


PROMENAD 17timmar 15min, 32st


STRETCHING (ink situps) 18st


ÖVRIGTRÄNING (kan variera vad jag gör och hur mycket osv) 2st


Som ni kanske ser så bör jag öka stretchingen och jag ska försöka bli duktigare med dom.

Hoppas d hjälper.

Kramiz

Av Creative reader - 6 juni 2012 23:31

Lite kort om ryggen.

Efter fiaskot med pronaxenet förra gången så fick jag tips av 1177 eller vilket nr d nu är man kan ringa om råd..

Den jag pratade med föreslog dubbla tabletten men bara på kvällen.

Nu är d så att pronaxen är en väldigt stark tablett och av alla jag har pratat med vårdcentralen, sjukgymnasten och tom apoteket så har dom varnat för den.

Och jag hatar verkligen att ta tabletter..

Men är man desperat så är man.. Så jag började natten mot måndag med dubbel kvällsdos och ingen på dagen.

Funkar bättre än förra gången men inte i närheten av helt och jag är seriöst orolig för magen.

Nu tycker ni säkert jag är fånig och hypokondrisk och en massa annat patetiskt.. och japp.. d stämmer till 100%..

Jag inbillar mig att magen tar super stryk och en massa annat mysigt.. 

I vanliga fall så hade jag säkert kunna övertala mig själv att d bara sitter i mitt huvud osv..

Men när man får så många varningar så lyssnar man.. Iallafall jag..

Inte blir d bättre när en bekant just legat på lassa och fått blod pga blödande magsår (INTE pga pronaxen eller annan medicin!!!) men ändå...

Det visar ju hur allvarligt d kan bli om magen inte håller...

Så stressen över magen blir minst lika illa som smärtan i ryggen.. så om jag inte lyckas övertala mig själv så tog jag sista tabletten nu ikväll..

Känns inte värt att sabba magen när tabletterna ändå inte hjälper fullt ut..

Kämpar på med det nya schemat från sjukgymnasten.. ska försöka vara lite duktigare med stretchingen men efter 5 veckor har d inte blivit nån förbättring.. men jag ger inte upp än!.

men jag vet inte vad jag ska göra längre.

I övrigt så har jag shoppat en massa sommar linnen.. del i affär men oxå på nätet..

tyvärr så har vi mest bara regn här uppe för tillfället..

men mina "finaste" kläder som jag beställde har ändå inte hunnit komma än. =)

hoppas ni har haft en trevlig nationaldag..

kramiz från en seriöst knäpp jag =)

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards