Alla inlägg den 9 december 2010

Av Creative reader - 9 december 2010 23:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Sk
Av Creative reader - 9 december 2010 18:33

Jag och G var på systemet tidigare idag..

Köpte några mysiga julöl för i helgen och så köpte jag julkappar till pappa och bunuspappa.. Egentligen hade jag velat ge bonuspappa en fin rom men eftersom mamma inte är säker på att han gillar rom så blev d den vanliga whiskyn.. =)

Vi stod i kassan. G va före mig.

När d va min tur tittade kassörskan på mig och sa (kanske inte xakt)- att du va en lurig en. Dig behöver jag nog se legitimation på.. Jag skrattade lite och räckte över den.

Hon tittade noga och så hör jag ett hm... Så tittar hon på mig och säger; är det så där man ser ut när man är född 76? -tydligen skrattade jag..

Tydligen är d så att hon hade barn i närheten av min ålder och vi såg uppenbarligen inte lika gammla ut..

Man får väl vara glad så länge det varar.. *S*

Annars händer d inte så mycket.

Magen har bråkat ett tag..

Känns inte så bra men jag hoppas d går över.

Den är egentligen inte dålig utan mer smärtsam..

Har så emellanåt men d går över d oxå.

Nu ska jag sätta mig och chatta och sen smita över till G och snika mig lite kaffe och fika.. Sen är d data och tv hemma hos mig som gäller.. Solo.

Önskar er en riktigt härlig kväll.

Sköt om er..

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards