Alla inlägg den 2 december 2010

Av Creative reader - 2 december 2010 18:12

Hejsan hej.

Har just ätit middag efter att ha vart en eftermiddag på stan.

Julklappar som hägrar förstås.

Blev inte mycket köpt men jag har endel tankar.

Roligast blir förstås att köpa åt G.

Jag kan inte säga vad jag har tänkt eftersom han är en trogen läsare..

Men jag kan säga att d är nåt han inte har tänkt på.. ;)

Blev du nyfiken nu älskling?

Köpte julthe till mina boendestödjare..

Brukar ge dom nån liten grejj till jul. Dom är guld värd och jag skulle inte klara mig utan dom.. Bokstavligt alltså...

Hade hoppats på att hitta nån gullig top med nåt gulligt fånigt julmotiv men hittade inga som kändes lockande.. Cubus hade några men lååångt ifrån lika söta som för någa år sen.. Hade hoppats dom skulle komma igen..

Annars kollade jag nog minst lika mycket (om inte mer) på parfym och smink åt mig själv än klappar.. Men d är långt kvar tills jul och jag är nästan helt klar med vad jag ska ge.

Jag har sällan panik över vad jag ska ge för klappar..

Iregel så har jag en plan redan runt midsommar.. Och det var inget skämt.

D bästa jag vet är att hitta på nån kul present åt mina nära och kära.

Iår blir d dock många presentkort.

Jag tycker faktiskt presentkort är en riktigt fin klapp.

Vissa kan ju tycka d är opersonligt men jag tycker d visar omtanke.. Dels kan den som får kortet välja själv, men d är ju JAG som har valt affär..

Och ibland är d spännande att handla på en affär man inte kanske lagt märke till annars..

Lite skönt att vi har haft lite mildare väder i veckan.. Det har vart rätt kallt här ett tag och jag är verkligen inte förtjust i kyla.. Men igår och idag har d vart just under noll.

Dessutom hade jag turen att få tag i G när han slutade så vi kunde ha sällskap. Alltid trevligt att slippa gå hem ensam.

Ska snart dit igen..

Brukar egentligen vara solo på torsdagar men idag är ett undantag..

Dels kommer hans föräldrar på en visit imorgon och dels vill vi fixa lite inför att vi ska klä granen på fredag.

Tyvärr blir d senare än vi hade hoppats just pga hans föräldrar och att vi måste helg handla efter dom har farit.

Men det är alltid lika trevligt att träffa dom och deras härliga finnspets..

Jag saknar mina bäbisar.

D va nog allt för mig idag..

Tänkte hoppa in en sväng på chatten innan jag skuttar över till G.

Trevlig kväll

Kramiz

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards