Alla inlägg den 6 december 2010

Av Creative reader - 6 december 2010 19:24

Hej älskling.
Jag var vid graven idag.
Kände du min närvaro?
Jag sa inget, jag bara satt där.
Din mamma kom.
Hon grät...
Hon var blek...
Vi hade inget att prata om så jag gick.
Jag har på mig en av dina tröjor.
Du vet, den jag gav dig i julklapp.
Jag känner mig lite närmare dig med den på.
Den doftar fortfarande som dig...
Jag har alltid älskat din doft.
Den var så varm och mannlig och så......du.....
Det närmar sig sommar.
En sommar utan dig....
Ingen som retar mig för att jag sitter inne för att jag tycker att det är för varmt.
Ingen som håller min hand under kvälls promenaden.
Jag vill inte vara utan dig.
VILL INTE!!!
Ibland, när jag har gråtit en hel dag kan jag inte sluta skaka.
Hela jag vibrerar.
Sen somnar jag av utmattning,
och när jag vaknar på morgonen, är du inte där..

Av Creative reader - 6 december 2010 17:47

Nu har jag vart på stan och hunnit varva ner lite..Käkat chattat och kollat lite på tv typ.

Var en underbar promenad till stan.

Det är varmt ute.. Vet inte xakt men gissar på runt noll eller nån enstaka minus.. Jätte härligt med andra ord.

När jag kom till stan va jag lite osäker på vad jag skulle shoppa men hann knappt in i affärerna så bar jag på en massa kassar.

G är klar.. (kan inte säga vad han får eftersom han läser) Hittade en jätte fin ram åt en tjejkompis så hon rymmer bilder på familjen.. Köpte en jätte söt nyckelring åt en av mina systerdöttrar med hennes bokstav.. Har massor mer på gång men måste fråga mamma om lite råd oxå.. Har lite svårt med vad som är ålderslämpligt.. Speciellt när man inte vet hur gammla dom är.. haha..

Annars så sitter jag och ser the big bang theory (hel kul) ska skutta in på en chatt och sen över till G just innan halv åtta som vanligt.

Har messat lite med Sk.. Han verkar trots omständigheterna ha d rätt bra.

Bryr mig om honom och hoppas d snart löser sig..

Känner mig trött men på glatt humör.

Sköt om er =)

Av Creative reader - 6 december 2010 11:54

hejsan..

Här kommer d en liten uppdatering från mitt lag.

Har haft en jätte trevlig helg.

Jag och G tog en härligt vintrig promenad lördagen och jag fotade endel.

Lyckas jag lägga in dom på datorn så hamnar nog några här på bloggen.

Annars kommer jag nog ägna endel tid åt att flytta över mina noveller.

Kan bli så att jag skriver om vissa men i grund och botten så blir dom nog som dom var på den gamla bloggen.

Hoppas ni tycker om dom.

Kramiz från jag =)

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards