Alla inlägg den 7 december 2010

Av Creative reader - 7 december 2010 17:53

Hej älskling.
Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag.
Orkade bara inte...
Jag var och handlade idag.
När jag kom fram till kassan upptäckte jag att jag hade köpt dig en ny rakhyvel eftersom din gammla är utsliten.
Jag kunde inte andas....
Tiden stannade nästan...
Hon i kassan tittade underligt på mig.
Jag lyckades få fram pengarna och betalade.
Jag nästan sprang hem...
Jag har den framför mig.
Den bara ligger där, som en påminnelse den tid vi aldrig kommer att få tillsammans...

Som ett hån.

Förlåt, det är ju inte ditt fel att du inte är här...
Jag bara saknar dig...
Saknar oss.
Det är så tomt i längeheten utan dig.
Sängen känns inte lika varm och trygg längre.
Ibland ligger jag i sängen och låtsas att du ligger brevid mig...
Om jag koncentrerar mig nog mycket kan jag se dig lika tydligt som om du verkligen låg där....
Bläcket flyter ut av mina tårar.
Ögonen svider.
Det gör så ont utan dig.
Jag älskar dig.

Av Creative reader - 7 december 2010 11:00

Trött sliten och illamående..

Dålig start på dagen.

Vet inte om d är nåt fuffens på gång eller om d bara är kroppens sätt att säga att nu är d på tiden att jag sover bättre.

Kände mig lite illamående redan under natten men trodde d skulle gå över.

Ska dock både orka tvätta och handla med Bs idag.

Mitt liv har blivit så mycket stressigare utan Ls. Känns som om marginalerna har krymt mer än jag skulle önska.

Bara ta en lugn dag och hoppas jag snart mår bättre.

Önskar er en trevlig dag.

Kramiz

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards