Alla inlägg den 1 december 2010

Av Creative reader - 1 december 2010 13:44

Tittar in en snabbsväng innan jag skuttar i duschen.

Jag har just avslutat vad som ska vara min dagliga träning.

Och som jag sa SKA vara min vanliga träning..

Naturligtvis fuskar jag på tok för ofta.

Är egentligen inte särskilt jobbig träning men lat som man är letar man ju undanflykter.

Träningen består hur som helst minst 20min på steppern.. Några lyft med hantlar och lite övningar men en sån där grunka man rullar fram och tillbaka på golvet.

Det var ett tips att sjukgymnasten för att stärka både ryggen och magen.

Så egentligen inte allt för jobbigt..

Går lite enklare när man har nåt att träna till, så jag har helt enkelt parkerat mina redskap under vardagsrumsbordet och tränar framför tvn.. För tillfället är mitt tränings program stargate.

Men trots detta vinner latmasken allt för ofta..

Borde finnas ett vaccin mot den...


Jag vet att mina inlägg har vart rätt sporadiska under en längre tid..

Har vart så mycket som har kommit mellan..

Jag och Ls har umgåtts enhel del..

Den vilda jakten på sängen...

Den vilda jakten på mobilen..

Ls flytt

och inte att glömma allt sabla datatrassel jag har haft.

Böt ju från windows till Ubuntu..

Hurra tänkte jag..

Uuuurk sa datorn och vägrade acceptera.

Böt tillbaka till windows....

OK tyckte datorn

Uuuurk tycker jag...

Men nu har jag (varför säger jag JAG? är ju G som har gjort allt så tack gullis) bytt till Fedora.. Både jag och datorn tycker att den är helt ok.. Riktigt trevlig faktiskt.

Men allt detta hattande har gjort att jag tyvärr verkar ha tappat dom få läsare jag hade och även om jag i första hand skriver för min egen skull så startade jag ju faktiskt bloggen för att nå ut till människor med mina tankar åsikter och framförallt med mina dikter och noveller.. (även om jag nu inte har producerat nåt på länge)

Har därför funderat hur jag ska gå till väga..

Ett alternativ är ju att hitta en annan blogg.. men jag trivs här så jag kollade runt lite och hittade några ställen där man kunde pinga sin blogg..

Vet egentligen inte vad d innebär men jag hoppas att det får fler människor att hitta min lilla hörna =)

Kan ju oxå faktiskt vara så att jag helt enkelt är för tråkig..

Men jag hoppas att så inte är fallet..

Så nu är d dags för mig att pinga lite och sen hoppa i duschen.

Hoppas ni trivs hos mig.

Skriv gärna kommentarer och i gästboken.

Önskar er en trevlig onsdag.

Kramiz från jag =)

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards