Direktlänk till inlägg 19 maj 2010

har inte så mycket att säga

Av Creative reader - 19 maj 2010 18:24

Här har ni mig igen.

Jag vet att det har dröjjt rätt länge sen jag skrev senast.

D har dock inte att göra med mig sorg över Luckie (även om jag saknar henne till tusen)

Det har helt enkelt vart så att G har vart långledig.. Från ons och hela helgen så jag har vart med honom mest..

Annars har jag vart mycket med Ls eller bara myst i värmen.

Blir lite kort inlägg för jag ska snart iväg igen..

Så vad kan jag säga?

Fre var jag trots allt iväg till stan och köpte skorna jag har dregglat efter.. Hurra för mig..

Tyvärr fick jag inte den värdiga minnesfredagen för Luckie och d förstörde rätt mycket.

Men även d är bättre nu.. Hoppas jag.

Annars finns d inte så mycket att säga..

Det är varmt varmt varmt varmt varmt..

Så bara passa på att njuta innan vintern är här igen.. *S*


Var rädda om varandra

Vårda era relationer..

Ta inte varandra för givet.


Kram

 
 
Ingen bild

hollywood

19 maj 2010 18:33

hej igen
skönt ni fått värme där uppe med.snart kommer myggen.*s*
*kram*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Creative reader - Torsdag 2 maj 08:10

    In today's "in the Spotlight" I have the huge honor of having a chat with Paul Kaiser from "Kaiser and the Machines of Creation"   Hi Paul and Thank you for spending this time with us..   Who is Paul Kaiser? • I am a father of a...

Av Creative reader - Tisdag 30 april 10:19

  This Broken Heart   Help me heal this broken heart I don't even know where to start so many pieces on the floor I can't take this any more   Another tear another smile I turn away you don't ask why I'm silent but my hea...

Av Creative reader - 19 augusti 2022 12:00

  Words   Words like hammers pounded her like fists destroying her from within no bruises but still bleeding    #twitter #dikt #poem ...

Av Creative reader - 18 augusti 2022 20:05

  In the Shadow   In the shadow of your black soul she is freezing without knowing why dying with a smile believing this is love    #Twitter #poem #dikt   ...

Av Creative reader - 16 augusti 2022 18:36

  Your kiss   your kiss lingers in my memory on my lips I sigh remember and I long for the pain of your kiss goodbye to once again taste your lips when you return      #Twitter #Dikt #Poem ...

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards