Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Creative reader - 31 maj 2010 16:10

hej hej

Var d nån mer än jag som såg jane austens bokklubb igår?

Jag har sett titeln några gånger när jag har letat efter filmer men inte sett den först igår.

Såg inte hela heller.

Kändes ganska komiskt att dom samtidigt visade Bridget Jones dagbok

En film om Jane Austen böcker och en film inspirerad av en av hennes böcker.

Hur som helst så väckte d mitt läs intresse.

Så jag har tillbringat en rätt lång stund med att försöka hitta Övertalningen på nätet.

Svårare än man kan tro.

Rätt svårt att hitta böcker överlag tycker jag.

Har kollat på dom vanliga sidorna.. Men men..

Får kanske gå till bokhandeln och fråga om dom kan ta hem den..

Hoppas bara den finns i pocket.

Jag föredrar pockets.

Den tar mindre plats så man kan ta med den till fiket eller G eller nåt och så är dom iregel billigare..

Dessutom är dom bekvämare att hålla i..

Trevligare helt enkelt..

D väckte längtan efter romantik oxå. =)

Så när ska nån skriva kärleksbrev till mig?

jag bara undrar.. *S*

Ha d bäst..

kram

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards