Alla inlägg den 8 december 2010

Av Creative reader - 8 december 2010 19:08

 
Hej älskling.
Jag sitter i sängen.
Har inte varit uppe på hela dan annat än för att hämta vatten och gå på toaletten.
Jag orkar bara inte.
Din moster kom förbi.
Jag orkade inte gå till dörren.
Svarade inte i telefonen heller...
Jag har sovit mycket, eller snarare legat i dvala eller nåt.
Jag drömmer inte och trots att jag sover hela dagar så är jag inte det minsta piggare än innan...
Kommer det nånsin sluta göra ont?
Läker tiden verkligen alla sår?
Gör den det????
Jag tyckte alltid det var farligt när du körde motorcykeln på vintern,
men du körde alltid försiktigt och bilen du krockade hade fått sladd.
Du hade ingen chans...
Ingen blev skadad.
Förutom du...
Det satt ett litet barn i bilen.
Olyckan var inte ditt fel, men det vet du nog redan.
Familjen i bilen blev svårt chockade.
Din mamma träffade dom på kuratorns inrådan.
Jag orkade inte...
Trodde aldrig jag skulle vara tvungen att leva utan dig...
Aldrig...

Av Creative reader - 8 december 2010 11:07

Ensamma bron?    

Vägen till narnia?


Här kommer några mysiga vinterbilder som jag tog med mobilen i lördags när jag och G bestämde oss för en promenad.

Påpälsade och leende fick vi en härlig inpirationsgivande mysig promenad.

Hoppas ni tycker om dom.

Kramiz

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards