Direktlänk till inlägg 3 april 2010

där ser man =D

Av Creative reader - 3 april 2010 17:55

Nu är jag här igen =)

Och nu ska ni få höra.

Som jag sa igår så hade jag kvällen innan den chattat som vanligt och då råkat på en kille som blev "sur" för att jag inte uppskattade hans inledning som jag fann opassande ytlig.

(Jamenar.. IRL går man ju inte direkt fram till folk och säger hej va snygg du är...)

Hur som helst så igår när jag chattade igen så va han där.

Och döm av min förvåning (och stora glädje) när han tog kontakt och bad om ursäkt för kvällen innan.

Jag accepterade genast ursäkten och bad oxå om usäkt ifall jag vart onödigt grinig.

Ja menar.. Hur många i dagens samhälle (och framförallt på chatt) ber om usäkt?

Så vi startade om, och jag måste säga.. Det va en riktigt trevlig kille.

Surrade med honom hur länge som helst och hade verkligen jätte trevligt.

Så ibland är inte det första intrycket alltid d rätta. =)

Tack och lov för d.

Och för mig så var d självklart jag gav honom "en ny chans", jamenar.. Vem tusan är perfekt? Inte jag iallafall...

Annars har jag inte så mycket att säga.

Ingen direkt huvudvärk idag skönt nog.

Men vädret är fortfarande grått och trisst.

Jag har tränat och diskat osv.. men annars är d tvn som har hägrat.. Eller dvdn egentligen.. Ser nu sista delen av stolthet och fördom =)

Älskar boken, älskar serien.. Men filmen.. suuuuck

Funderar på att börja föra över dikter och noveller från mina andra bloggar.

Vill ju att eventuella nya läsare ska få se dom.

Börjar nog föra över redan idag. =)

Funderar oxå på att göra en lösenordsskyddad katergori.

Vissa saker jag har tänkt skriva kanske inte passar för dom yngre bloggarna.

Det var fördelen med min förra blogg.. Där kunde man sätta en vuxen spärr..

Inte nu för att jag brukar skriva så mycket "vuxet" men d är oxå delvis pga att jag är rädd för att vissa ska finna d opassande.

Annars har jag glädjen att berätta för er som inte redan vet att I huvet på grodan fortfarande är kvar.. Så bara hoppa in till vaniljgrodan och läs =)

Har saknat dig gumman.

(jag trodde ju hon hade slutat så jag slutade läsa.. lurad.. *S*)

Nu ska jag fixa vidare.

Ha d bäst.

Puss

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Creative reader - Torsdag 2 maj 08:10

    In today's "in the Spotlight" I have the huge honor of having a chat with Paul Kaiser from "Kaiser and the Machines of Creation"   Hi Paul and Thank you for spending this time with us..   Who is Paul Kaiser? • I am a father of a...

Av Creative reader - Tisdag 30 april 10:19

  This Broken Heart   Help me heal this broken heart I don't even know where to start so many pieces on the floor I can't take this any more   Another tear another smile I turn away you don't ask why I'm silent but my hea...

Av Creative reader - 19 augusti 2022 12:00

  Words   Words like hammers pounded her like fists destroying her from within no bruises but still bleeding    #twitter #dikt #poem ...

Av Creative reader - 18 augusti 2022 20:05

  In the Shadow   In the shadow of your black soul she is freezing without knowing why dying with a smile believing this is love    #Twitter #poem #dikt   ...

Av Creative reader - 16 augusti 2022 18:36

  Your kiss   your kiss lingers in my memory on my lips I sigh remember and I long for the pain of your kiss goodbye to once again taste your lips when you return      #Twitter #Dikt #Poem ...

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards