Alla inlägg den 4 april 2010

Av Creative reader - 4 april 2010 20:29

Hejsan hej!

Här skuttar jag in med ett glatt humör och ett leende på läpparna. =)

För idag har jag nämligen haft min första riktiga "vår" promenad!

Och det va såååååååååååå härligt.

Jag och en av mina allra bästa vänner mp3 hade en mycket uppfriskande promenad tillsammans..

Eller vad säger ni om solsken fågelkvitter och en spellista som började med rolling stones satisfaction!!!

Nice va???

Sen fortsätter listan med allt ifrån Nick cave and the bad seeds (med blixa förstås), Alice cooper, Ramones, div låtar från dirty dancing och en massa annat soligt. =D

Sååå sabla underbart alltså.

Jag älskar verkligen att promenera..

Framförallt med riktigt bra musik i lurarna.   

Jag känner mig så fri då.

Önskar bara jag hade natur att promenera i.

För jag är en sån som verkligen lever mig in i musiken.

Rycks med i stämningen och nästan dansar fram på vägen. =)

Kan va lite pinsamt om man som jag nästan bor i stan.. *S*

Så om man ser mig promenera så ser man antagligen en knasig filur med ett brett leende som mer eller mindre dansar fram längs gatan.. =)   

Men det är sååååå härligt.

Och jag har mött många trevliga människor på mina promenader.

Kanske d att jag iregel ler när jag skuttar fram som gör att folk vågar ta kontakt.

Eller d att jag iregel går samma tid jämt och har en slinga som jag går runt runt runt på.. Så folk känner igen mig.. *S*

Har inte promenerat på länge.

Dels så är d liksom vinter här uppe.. *S*

Och dels så nu när snöeländet smälter så får vi floder istället för vägar.   

Idag var d dock relativt torrt ute.

Och varmt.

Och inte ett moln på himlen.   

härligt till max.

Tyvärr var det inte helt torrt och mina vinterskor håller bara ute kylan..

Tyvärr läcker dom som ett soll..

Så jag var totalt sjöblöt om fötterna (iallafall den ena) när jag kom hem.

Men vilken kick det var!

Och varmt..

Vantarna hade verkligen inte behövts och nästan inte jackan heller..

Å andra sidan är jag en sån som blir jätte varm så fort solen tittar fram..

Rätt komiskt..

På vintern är jag som en nakenhund på nordpolen    och direkt d börjar bli vår blir jag som en isbjörn i sahara... *ASG*   

Aldrig är d bra va???

Solen skiner fåglarna kvittrar och jag med dom..

Ibland är livet bara såååååå härligt...

Annars är detta mest en tv kväll.

Har marathon med min favvo serie profiler..

jack.. d är en kille i min smak.. gillar killar som vet vad dom vill  ;)

Njut av livet..

Puss från jag

  

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards