Alla inlägg den 1 april 2010

Av Creative reader - 1 april 2010 20:21

nu har jag faktiskt anmält mig på en blogg tävling här på bloggen.

det är dixxonsblogg.bloggplatsen.se som har ordnat den.

hoppas jag skrev d rätt nu.. =)

önska mig lycka till..

*S*

Av Creative reader - 1 april 2010 20:02

Här har ni mig igen.

Jag vet att d va länge sen jag skrev.

Hm... Känns som jag säger d allt oftare nu mer.

Men jag har helt enkelt ovanligt "mycket" att göra.

Har oxå umgåtts xtra mycket med G i veckan eftersom idag åkte han upp till sina föräldrar och kommer inte hem först tisdag.

Huuuuur ska jag klara mig så länge? *S*

Igår bjöd jag på åka bort pizza.. Inte illa.

Har dock inte blivit så mycket gjort..

Men ni vet väl hur d är när man ska åka bort ett tag..

D ska packas, diskas, städas och en massa annat.

Som ni kanske har förstått så trots att vi inte är "ett par" i ordets egentliga mening så är vi varandras "familj" eller hur man ska säga..

Så vi har våra "traditioner" osv.

En av dom är att när han åker bort så "gömmer" jag ett paket eller nåt i hans väska så han inte ska glömma mig ;)

Nu i påskens tecken så hade jag köpt 6st kinder ägg som jag stoppat i en ägg karton och skrivit brev åt honom. (är rätt lång bussresa).

När han skulle gå och röka så hade jag min chans..

Men först kunde jag inte hitta dragkedjan (var lite stressad) och så hör jag hur han kommer tillbaka så jag gömde paketet.

Men när han gick igen (han hade tömt askkoppen eller nåt) så fann jag den.

Men jag hann inte mer än lägga i det så kom han in.. Typiskt va???

-Vad pysslar du med? frågade han och lät sååååå förvånad.. NOT!!!

Han vet jag gillar att pyssla.

Det vet nog alla jag står nära.

Det är min grejj liksom..

Men nog var det trisst att följa honom till bussen.

Eller.. va ju inte trisst att följa honom till bussen (även om det va så satans slaskigt att jag funderade om man borde ha tagit en båt istället) utan att han for som va d tråkiga.

Men jag har förberett mig för denna låååååånga tid utan honom.. hehe

Jag har köpt melon (vilket jag egentligen är känslig mot men d är ju sååå gott), choklad bara för mig.. Glass och salta kex med taco ost och peppar ost.. mmmm

Dessutom har jag lånat endel filmer och serietidningar av honom..

Bla Underworld och x-men.

Annars verkar d va rätt bra på tv som det är.

Fast.. Även om det känns som en lång tid när han far så brukar d va rätt trevligt att va solo oxå.

Förresten..

Kom och tänka på en sak..

Hur kommer d sig att man säger GLAD påsk och GLAD midsommar och så säger man GOD jul och GOTT nytt år???

nåt att fundera över.

Annars har d inte hänt så mycket.

Vi har äntligen beställt tshirtarna.

Vi gjorde d igår så d lär nog ta ett tag innan dom kommer..

blev en small dalek tshirt och två medium med nåt japanskt tecknat grejjs.. =)

Kanske lite trisst att alla tre har basf'ärgen svart..

Men dom är riktigt niceiga.

Iallafall på bild.

Har hittat några skojjsiga rock kläder sidor oxå som jag måste visa för G när han kommer hem.

Nu ska jag smita igen..

Soffan kallar..

Ha d bäst så hörs vi nog snart igen..

Kraaaaaaaaaam =D

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards