Alla inlägg den 9 april 2010

Av Creative reader - 9 april 2010 13:38

Jag har hört att det ska kollas närmare på dom bloggare som får gåvor av olika företag.

Det ska kollas upp att d skattas och sköts rätt. (eller nåt i den stilen)

Tänk om man fick vara med om nåt sånt. =)

Få smink osv för att göra reklam för dom?

Frågan är ju.. OM jag skulle få den chansen... Vad skulle passa mig att göra reklam för?

Tja... Smink? (älskar ju smink och allt kreativt man kan göra med det det) Skor kanske? Eller? Nja, jag har ju rätt speciell smak när det kommer till skor.

Jag tar gärna en sko med klack. Men det ska helst vara en stadig klack och en stadig sko. Jag vill kunna både gå ut och dansa i dom men oxå klara av att gå hem utan att vricka fötterna eller plågas ihjäl. Dessutom måste dom ju vara snygga oxå. =)

Smycken? Hur gör man egentligen reklam för det? annat än med bilder alltså.

Väskor är en annan sak som vore skojj..

Kläder vore inte helt fel men jag har nog fel smak för att kunna göra reklam för sånt.

Jag är för varierande helt enkelt gissar jag.

Men smink...

D vore nåt d.

Faaaast...

Tänk om man inte gillar produkten man fick..

Vad gör man då?

Ljuger och säger att den är bra trots att man inte gillar tex konsistensen eller täckningen eller liknande?

Eller är man ärlig och sågar den rakt av?

Vet inte om jag skulle klara av det. Skulle nog få för dåligt samvete.

Inte nu för att jag behöver oroa mig för det..

Även om jag verkligen uppskattar smink och allt man kan göra med det så har jag knappast nog många läsare för att ett företag skulle lägga märke till mig.

Tex yves?   (Drömma går ju    )

Så jag får nöjja mig med att köpa själv och rekomendera till mina väninnor om jag hittar nåt som är värt att rekomendera.

Förresten.

OM man har nåt smink man vill rekomendera här... Är det tillåtet? Har ju faktiskt både dofter och färger jag skulle vilja nämna men vet inte riktigt vad som är tillåtet.

Knepigt med sånt tycker jag.


Här kommer ett litet makeup tips förresten.

Eller handlar egetligen mer om förvaring än sminket i sig.

En dag blev jag så less över att alltid va tvungen att tömma sminkväskan för att hitta mina maskaror eller eyeliners, läpp pennor osv osv osv.

Så jag funderade hur jag skulle kunna förvara dom på ett snyggt praktiskt sätt så man slapp tillbringa hela dagen för att hitta d man sökte.

Så kom jag på världens smartaste och fånigt lätta sätt..

Jag köpte mig ett pennställ med snurrbrick och förvarar helt enkelt maskaror och diverse läpp pennor, kajal, eyeliners osv i den istället.

Har fått flera komplimanger av mina väninnor för den smarta iden.

Och hittar man dessutom ett snyggt pennställ så desto bättre. =)

Trevlig helg

  

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards