Alla inlägg den 31 oktober 2017

Av Creative reader - 31 oktober 2017 12:30

Hej igen.

Längesen sist.

Hur har ni haft det? ;)

Tänkte bara uppdatera er om mitt pass..

40min stepper (brukar ligga mellan 20-30 i vanliga fall) och undvek dom övningar jag trodde skulle riskera ryggen.

Det fick bli lite xtra hantlar istället.

Steppern.. Suck.. Verkligen inte rolig nånstans.

Tung är den oxå.

En timmes promenad är mycket lindrigare än 20min stepper.. även med smärtande benhinnor.

Jag läste/hörde nånstans att om man färdas framåt är det mycket svårare att tänka bakåt.

Kanske därför jag föredrar prommisar över stepper..

Man tar sig nånstans.

Men dagens pass var oväntat trevligt.

Vilket är mycket ovanligt för ett innepass..

Tunga ja.. Långa (oavsett tid) ja... Utmattande ja.. Givande.. tja jo ja.. Men trevliga? Det hör inte till vanligheten.

Jag var nog helt enkelt på så bra humör efter mina "likes" som jag berättade om i förra inlägget.

Jag säger ju det..

Det är dom små sakerna som gör en dag bra. :)

Funderar förresten på att försöka mig på en prommis på tors.. OM vädret tillåter.

Kylan kan jag klä mig mot.. Men halkan. ... Men så vitt jag kan se så verkar det vara rätt torrt och fint på vägarna.

Framöver siktar jag på att köra en timmes pass på steppern mån och torsdagar och vanlig träning tis ons och lite tyngre fredagar.. Steppern ska ju vara med alla dagar är det tänkt men inte hela pass annat än mån och tors..

Tyngre passar ju bra fredagar eftersom då kan man vila upp sig på helgen. :)

Sen hur det faktiskt blir är ju en annan sak.

Ha en fortsatt härlig dag.

*vinkar glatt*

Av Creative reader - 31 oktober 2017 09:43

Jag hade en rätt dålig början på dagen.

lite velig om  hur jag ska göra med dagens träning. (lyckades göra illa ryggen igår igen trots att jag inte tränade alls) och jag känner av den lite grann än.

Plus att jag har fastnat i lite andra negativa funderingar om mig själv.

Men nu ska jag inte sitta här och tycka synd om mig själv.

För.......

När jag var inne på min andra blogg 2b (jag har två bloggar.. denna för att mer "prata" och den andra för min mer kreativa sida) så upptäckte jag att jag hade fått några gilla på mina senaste inlägg.. wohoooo. jag är ju inte någon storbloggare, nån som har en massa läsare och skriver om en massa intressanta saker så det kändes såååå jädra kul.

Hela dagen bara vände. :)

Så till er som råkar läsa detta och vet ni har gillat på min andra blogg.. Vad kan jag säga.. Tusen tack. :)

Det är verkligen dom små sakerna som kan göra ens dag.

Hoppas verkligen att ni får en härlig dag..

Varma kramar från mig.   

Ps happy halloween :)

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards