Alla inlägg den 12 oktober 2017

Av Creative reader - 12 oktober 2017 12:35

Så otroligt härligt det kan vara med en uppfriskande promenad!

Efter några dagar med grått och regn kom äntligen solen.

Skorna på och musik i lurarna och så bar det av.

Så jädra härligt.

Jag älskar verkligen att gå.

Det handlar inte så mycket om motionen utan mer om känslan av frihet, låta tankarna flöda fritt och bara vara på väg.

För mig är promenad en sorts yoga kanske man kan säga. Avkopplande.

Efter en riktigt lyckad promenad kommer jag in och känner mig lika utvilad som efter en riktigt god natts sömn.

Antar jag iallafall.

Sova gott gör jag ju i princip aldrig.

Mycket därför oxå promenaderna blir så viktiga för mig.

Men det gör mig oxå väldigt, hur ska jag säga? kräsen i brist på bättre ord.

Det ska helst inte vara för varmt eller för kallt.. och det ska framförallt inte regna.

Finns inget dåligt väder bla bla.

Jag älskar dåliga kläder. ;)

Hur som helst..

Nu känner jag mig bara såå nöjd.

Inte ens benhinnorna ställde till det för mig.

Så skönt att gå utan att ha ont.

*sneglar på blåsan under hälen*

Nå väl..  Den räknas inte.

Nästa vecka ska jag nog byta musik oxå.

Känns inte riktigt som att sommar musiken får mig att koppla bort riktigt längre.

Funderar på att poppa Alice coopers Trash nästa vecka.

Känns som att dom låtarna har rätt bra tempo att gå till.

En annan sak som känns bra är att vara tillbaka med bloggandet.

Jag har även börjat skriva på 2Bcontinued igen.

Det blir nog lite sporadiskt och lättsammare så här i början..

Det kreativa där, och det mer "vanliga" vardagsbloggandet här.

Vi får se hur det blir.

Hoppas ni har en riktigt solig och härlig höst dag.

Varma kramar från mig :)


Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards