Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Creative reader - 18 mars 2010 19:12

Tyvärr har jag inte direkt nåt vettigt eller ens skojj att skriva idag.

Har vart en helt ok vecka.

Har inte gjort nåt spec.

Dagarna är liksom samma samma samma..

Men men... Är ju inte egentligen dåligt för d...

Jag är faktiskt riktigt nöjd om jag ska va ärlig.

Bara snön försvinner så blir d ännu bättre.

Men när d snöat senast idag så lär d nog dröjja misstänker jag.

Idag har jag i vanlig ordning vart på stan.

Köpte ett grattis kort åt syrran som fyller år om inte allt för länge och så köpte jag hipsters på rea.. inte illa.

Jag är inte en string utan hipsters är min grejj.

Sen tog jag min vanliga latte och till den en kladdkaka på mitt fik och satt och läste.

Jag tycker d är sååå mysigt att göra så.

Blev dock lite för mäktigt med kladdkaka.

Får se vad d blir imorrn när jag ska bjussa mamma på fika. =)

Kanske tar mig en macka eller nåt.. Men d beror nog på när vi går.. Iregel när vi fikar blir d rätt snabbt efter frukost så en macka då blir ju lite mycket.

Annars är d som sagt som vanligt.

Har hämtat mig från förra helgens chock.

Nu har jag tyvärr inget mer att säga..

Och ändå har jag ju inte sagt nåt vettigt alls.. =S

Får hoppas på bättre tur nästa gång..

Ha d bäst.



Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards