Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Creative reader - 11 mars 2010 23:02

Här kommer en lite klurig fråga..

Vart går gränsen med smak och ytlighet?

Av Creative reader - 11 mars 2010 16:26

Hej hej här har ni mig igen.

Ja javet.. Jag har slarvat med mina inlägg..

Fy mig!

Har helt enkelt inte haft tid att sitta nåt vid datorn den senaste tiden.

Jag har tränat (tränat och tränat jag håller på så länge d är kul) på dagarna och G har kommit och käkat middag efter jobbet..

Då blir d inte så mycket data.

Helgen var riktigt fin..

Blev en pyssel helg.

G har haft tvättstugan och så har han fixat en digitalram jag fick av honom i present eller va d julklapp?

Han har oxå hjälpt mig med att fixa avloppet i handfatet i badrummet och jag sydde upp hans byxor.

Har kanske inte direkt vart nån nöjjes helg men trevlig ändå.

Sön va jag dessutom tvungen att stiga upp för jag skulle handla tolv..

Måndag va d tvättstugan som vanligt.

Tis va min faster på besök.

D va jätte trevligt.

Hon och en av mina kusiner har vart utomlands så hon berättade lite om d.

Egentligen har hon vart hemma nästan en måndad men tyvärr hade hon oturen åka på först en rejäl förkylning och knappt hade hon blivit frisk så åkte hon på en till.. :S

Men nu fick vi surra i allafall.

G slutade lite tidigare för att kunna ta emot sin nya kyl/frys som nu ääääääntligen kom.

Bättre sent än aldrig..

Men nog tycker jag att över två veckor va aningen länge att va utan kyl.

Men jag erkänner att det har vart rätt mysigt att laga mat med någon..

Eller ha maten färdig när han kom.

Kommer att sakna d om jag ska va ärlig.

Mycket roligare att laga mat för två än en.. Framförallt när man lagar med någong.

Ons tog G ledigt några timmar för att vi skulle fara och handla och fylla kylen.

Den skulle stå några timmar innan man slog igång den så vi kunde inte handla tis.

Vi hade så pass tur att precis när jag knöt första skon så ringde mobilen.

D va Ls och när jag sa vi skulle handla så sa hon att om vi kunde vänta nån min så kunde hon köra oss så slapp vi gå med alla varaor.. Hon är så toppen.

Tyvärr så hade G planerat shoppingen efter hur mycket vi kunde få med oss att när vi fick skjuts så kunde han inte komma på nåt mer.. *S*

Vi firade att han nu äntligen kunde handla som folk genom att jag bjussade på pizza.. mums..

Idag så har jag min solo dag.

Så jag har först tränat sen tog jag en prommis på stan.. Halt som tusan.. Va nära att vurpa mer än en gång.

Tog oxå min vanliga latte och läste.. Mumsade på ett wienerbröd till d.. Mmmmm

Annars blir d nog en tv och data kväll.

Och imorr än d helg igen.

Fasiken va tiden går fort.

Mamma och gänget ska kanske få tillökning i helgen förresten.

Av det fyrbenta slaget.

Tydligen ska dom kanske ta över en vovve som behöver nytt hem.

OM jag har fattat rätt så ska dom ha den på prov över helgen.

Hoppas d funkar för han ska kanske avlivas annars och jag tycker att Luckie behöver en kompis.

Drömde om Lady härom natten förresten.

Saknar henne så mycket.

Annars är d mer eller mindre som vanligt hos mig.

Livet går sin lilla gång och jag hoppas fortfarande att kärleken ska komma och fånga mig.. =)

Ha d bäst och kramar i mängder..


Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards