Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Creative reader - 13 januari 2010 23:29

Här kommer en uppdatering från mitt lag.. :)

Mardrömmen jag har fruktat så länge kom inatt..

Jag drömmde att Lady dog.

Jag drömmde att hon låg brevid mig och jag höll om henne..

Och jag visste att nu skulle hon dö..

Men det va lungt och fridfullt.. Hon bara somnade och var borta.

Jag grät när jag vaknade.

Tur nog sov jag hos G inatt så jag slapp vara ensam.

Men han vet inte detta.

Min bäbis..


Annars har d vart en rätt fin dag idag.

Jag G skulle vara isär.. Eller jag tyckte vi skulle va isär idag.. Vi brukar ju ha tors som solo dag men jag ville se några kostym serier och tänkte skona G från dessa..

(visst är jag snäll? ;) )

Fick höra av en tjejkompis att d va rea på jeans inne i stan så jag for dit och mötte henne och en väninna till henne..

Hittade mig två par jeans för 100kr st..

Men hon i kassan missade att ta bort ett larm så när vi gick börja d tjusa som tusan..

Pinsamt värre.

Passade oxå på att köpa mer garn.

Håller på med typ 8 försöket på en halsduk och behövde mer garn.

Har oxå köpt så jag kan sticka hårband..

Men tyvärr har jag inte stickor så jag kan börja ändå.. heheh..

Fick faktiskt en komplimang när jag kom till "mitt" fik.. Dom tyckte det va jätte fint och frågade om jag gjort den själv..

Det är första riktiga komplimangen jag har fått så jag växte några cm..

Lägger nog in här framöver..

Vet jag har sagt d förr men nu närmar jag mig.. *S*

Hoppas att ni har d bra.

kram från jag




Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards