Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Creative reader - 4 januari 2010 18:06

Erkänner att jag inte har nåt vettigt alls att säga idag.

Hoppar mest in för att visa att jag lever. *S*

Så har ni överlevt nyår?

Vi har haft riktigt skojj..

Även om det nu har blivit aningen sena kvällar (eller tidiga morgnar) och en hel del online spelande.

Jag kämpar annars på med mitt stickande och virkande.

Egentligen borde jag ha kunnat visa upp endel nu men garnet till halsduken tog slut så jag måste köpa nytt..

Vem hade kunnat ana att d skulle visa sig va en så snor dyr hobby???

Detta blir nog den dyraste halsduk med matchande pannband jag nånsin kommer att äga...

Skulle aldrig betala för nåt så dyrt i affären.. Huuuuua

Annars har vi nog vart rätt osynliga för omvärlden.

Har hoppat in på alias emellanåt för att svara på mess men annars har jag vart osynlig..

Idag är första dagen G jobbar efter jul ledigheten så jag tyckte vi kunde va isär eftersom vi umgåtts så mycket.

Så ikväll är d datorn och tvn som har min uppmärksamhet.

Men jag kommer nog får spel abstinens.. hehe

Hoppas ni har haft d lika trevligt som jag

God fortsättning på er

Hoppas detta år ger er fina minnen och massa kärlek

kram från jag

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards