Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Creative reader - 9 januari 2010 05:34

Nu har jag ääääääntligen hittat mig en vettig och dessutom snygg och varm vinter jacka.. Hurra för mitt lag.. =D

Jag visste väl att jag skulle hitta en om jag fick Ls hjälp. =)

D roliga va att naturligtvis var det den första jackan jag provade..

Antigen allra första eller som mest andra.

Den är beige och rätt lång..

Tog en medium. Vinterjackor ska va bekväma tycker jag. Man måste ju rymma eventuella tröjjor osv.

Men ändå satt den helt ok och inte alls en michelin jacka som jag va rädd för.

Dom flesta jackor jag har haft genom åren (som har vart varma) har vart michelin gubbe jackor.. Inte snyggt.. Och känner man sig inte snygg så använder man den inte...

Enda felet med jackan va att den kostade mer än jag ville.. typ 700kr eller nåt sånt men jag hade presentkort på den affären så d blev bara typ 500kr för mitt lag..

Vi kollade förstås runt hela stan så vi inte missade nån annan jacka men jag hade hittat den jag ville ha.

Och när jag kom hem och tog på den när jag skulle till G så va jag lite rädd att jag inte skulle gilla den lika mycket nu och få köpes ångest.. Men tji fick jag.. Jag gillade den faktiskt mer nu än i affären. =)

Vi tog även en fika (jag och Ls) och kollade runt lite allmänt..

Jag förnyade mitt förråd av dag och natt cremer på apoteket..

Tyvärr fanns dock inte vad jag ville ha så jag fick testa en annan nattcreme.

Hoppas den funkar.

Min hy är lite kinkig.

Antigen är cremen inte nog återfuktande så huden blir sträv och läskig eller så för fet och ger mig finnar..

Bara hålla tummarna..

Men den va inte sååå dyr så jag behöver inte ha sån himmla ångest om d visar sig att den är för fet eller nåt..

Annars knallar livet på rätt bra..

Jag kämpar på med min virkning.. Insåg häromdagen att alla blommor jag har gjort har vart fel så jag gör om rätt många av dom.

Typiskt va?

Men jag är nöjd ändå.

Nästa vecka ska jag in till stan och köpa mer garn..

Och då ni ska d både stickas och virkas så d ryker om d.. ;)

Hoppas få visa upp snart.

Önskar er en underbar helg

Le mot livet så kanske livet ler mot dig   

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards