Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Creative reader - 6 januari 2010 02:43

Satt just och kollade på ett foto av Lady.

Saknar henne så mycket.

Drömmer fortfarande mycket om henne.

Men inatt drömmde jag om Luckie.

Jag drömde att hon började uppvisa samma symtom som Lady gjorde innan hon dog.

Lady hade nu cancer och fick tumörer men i min drömm hade hon sjukdoms symtom först.

Jag drömmde mycket om Lady innan hon blev sjuk att hon just va sjuk.

Hoppas detta inte är ett tecken på att d är Luckies tur..

Å andra sidan.

Hon är över 12 år gammal..

OM hon blir sjuk så är d inte direkt oväntat.

Men...

Jag saknar Lady så mycket.

Vill inte förlora Luckie oxå. Även om vi nu aldrig träffas så har hon en plats i mitt hjärta som är bara hennes..

Det har dom alla tre..

Lillan, Lady och Luckie

Dom kommer alltid vara mina bäbisar.

Älskar dom så mycket.

Ofta när jag drömmer om Lady så inser jag i drömmen att hon är död..

Men trots det så försvinner hon inte utan stanna kvar.

En gång i drömmen frågade jag mamma medan jag gosade med Lady..

-Men ser du henne då?

-Javisst sa mamma och plockade bort lite hundhår från golvet.

Jag funderade ett tag medan jag gosade vidare..

Tänk om d va så att bara jag såg Lady som Lady och mamma såg henne som en förmultnad kropp..

Så jag frågade -men hur ser hon ut då???

Jag hann dock vakna innan hon svarade.

Tänk så man kan drömma va?

Mina bäbisar.

  Lillan   Lady   Luckie   

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards