Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Creative reader - 25 mars 2012 23:38

Hejsan

har ni haft en trevlig helg?

Kom ni ihåg att ändra klockorna? (d gjorde inte jag..)

Ursäkta att jag inte vart så aktiv som jag hade tänkt..

Sitter och funderar en massa på hur jag ska göra med bloggen..

Har funderat på att dels vara mer aktiv och försöka lägga in tavlor och gamla noveller och liknande,

men när jag chattar med människor som verkar d som dom flesta är mer intresserad av d jag skapar än d jag babblar om (vilket jag har full förståelse för) så jag leker med tanken på att starta ännu en blogg och bara ha den till att visa upp dikter tavlor noveller och liknande och ha kvar denna för enbart babbel.

Vad säger ni om det?

Jag har inte bestämt mig helt.. men nästan....

Jag kommer då att ändra namn på bloggen.. Har funderat ut ett namn (om det nu är ledigt) men jag säger inget förrän jag har bestämt mig helt.. men jag kommer naturligvis att lägga upp en länk här så ni hittar..

Funderar oxå på att börja måla igen.. Så förhoppningsvis så inom några veckor kanske d dyker upp några nya tavlor oxå.

Funderar oxå på att fortsätta på en novell jag började på för rätt länge sen (har inte lagt upp dom få delar jag har här men på en annan blogg så vissa av er kanske känner igen den) så jag har endel på gång..

Dessutom närmar sig våren så shoppoholicen i mig har vaknat så jag funderar på att uppdatera både min garderob och sminkväska.. Nåt kul måste ju en flicka få ha =)

Nu ska jag smita igen..

Ps.. magen har skärpt sig.. hurra.. (sry d va ett bra tag sen nu den blev bättre)

Ps2.. skippade minipillren böt till p-spruta och den va underbar.. (även om sprutan i sig inte va så jätte skön)

kramar i mängder .

hej då =)

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards