Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Creative reader - 13 mars 2012 18:22

Hejsan..

Försöker bli bättre på att skriva men långt ifrån alltid jag har nåt intressant att säga så idag får ni stå ut med lite babbel bara. =)

Så idag var jag med HM och hämtade nya id kortet..

Var nu inte helt spy hemskt men inte är d nåt jag kommer att visa upp frivilligt.. (d kunde jag göra med mina två tidigare)

Handstilen blev bättre än jag trodde men d säger ju inte mycket.. *S*

Annars blev inte dagen så trevlig som jag hoppats men mycket bättre än jag befarat.

Jag har åkt på nåt sabla elände.. Be mig inte berätta för jag kan inte riktigt förklara d..

Verkar  vara nåt mag elände.. men jag känner mig även febrig illamående och har ont i huvet och är seg i kroppen..

Var tänkt vi skulle ta en fika på stan men istället tog vi med fika hem till mig och såg film..

Con Air på video.. ja vhs.. *S*

Ska göra ett nytt försök med en fika på stan imorrn om magen tillåter och jag inte är febrig.. Min latte är viktig =)

Inte alla som kan säga att dom "MÅSTE" ta en fika på stan.. *S*

Ibland har d sina fördelar att vara jag =)

I övringt så händer d inte så mycket.

Upptäckte när jag vattnade mina blommor att en av blommorna jag räddade från en julgrupp jag fick av min syster nu i jul är på väg att börja blomma.

Känns kul att kunna rädda den men ännu roligare att den blommar.. Det enda jag har lyckats få att blomma är en garderobsblomma och d va ingen vacker syn.. ser ut ungefär som en banan/penis.. låter snyggt va? *S*

Nu ska jag chatta vidare innan jag hoppar över till G.

Hoppas ni får en trevlig kväll.

Kramiz

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards