Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Creative reader - 18 mars 2012 21:38

Nu vill jag börja detta inlägg med att erkänna att JA jag gillar hocky. =)

Är det VM eller landskamper så sitter jag gärna framför tvn.

Men nej.. Nåt mega fan är jag nog inte utan mer en "svensson" tittare.

Och när d gäller elitserien så ser jag nog inte så mycket tyvärr..

Mycket pga att d helt enkelt visas för få av dom på dom tvkanaler jag har att d ska va värt att följa med..

Hur som helst..

Idag när vi såg Luleå matchen så såg jag nästan rött..   

Nej.. Jag kritiserar INTE Luleå..

Nej.. Jag kritiserar inte AIK

och nej jag har ingen kritik mot dommarna..

Klart att inte Luleå gjorde sin bästa match direkt..

Men detta är hocky.. Shit happens....

Utan min känga är åt den så kallade "hemma publiken"....

För nog var dom snabba som tusan att lämna området så fort d stod klart att Luleå inte skulle vinna..

Likt råttor som lämnar d sjunkande skeppet smet dom iväg..

Nästan så jag skämdes när jag såg dom...

Vart är lojaliteten för hemmalaget???

Vart är applåderna för att tacka dom för en ändå strålande säsong???

Vart tog stödet vägen???

Och varför inte visa AIK lite respekt och applådera dom för en bra match?

För även om jag är ett "Luleå fan" så var ju AIK helt enkelt d bättre laget den här omgången..

Så är d bara....

Men att publiken bara gick....

Fyyyyyyy så dålig stil.....   

Så jag vill iallafall säga ett stort GRATTIS till AIK som tog sig vidare.. Lycka till =)

Och så vill jag säga ett stort GRATTIS till Luleå som trots allt gjort en riktigt bra säsong..

Bättre lycka nästa gång grabbar =)

Skickar även en hälsning till Luleå klacken som gjorde sig hörda under kvällen    och även till AIKs klack som även om dom var få gjorde allt för sitt lag =)

Kramiz allihopa   

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards