Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Creative reader - 12 mars 2012 08:56

Tittar in lite snabbt..

Ville bara säga ett kort hej så här i början på veckan.

Hoppas ni har haft en underbar helg.. Det har vi haft även om vi inte har gjort nåt speciellt

Idag blir d däremot full rulle men inte av d roligare slaget..

Eller vad säger ni om att städa badrummet.. Dammsuga och tvätta.. :S

Kanske inte d roligaste sättet att börja en ny vecka på men då är d ju gjort sen och man har resten av veckan till roligare saker.. Dessutom är d lika bra att göra sånt när man ska tvätta för då går hela dagen bort ändå..

Imorrn ska jag umgås med HM .. Vi ska göra stan osäker och passa på att hämta ut mitt nya Id kort..

Ryyyyyyyser...

Mitt nuvarande Id är inte allt för illa.. Det jag hade innan dess var riktigt lyckat..

Men d lilla jag hann se av kortet nu.. Ryyyyyyyyyyser...

Ska nog använda mitt gammla Id till absolut sista dagen.. haha..

Nu ska jag smita och göra lite nytta..

Hoppas ni får en underbar dag

kramiz

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards