Alla inlägg den 29 november 2012

Av Creative reader - 29 november 2012 08:56

Hejsan.

Nån som har tips på nån trevlig chattsida som inte kostar eller är mer för dejting än vanligt snack?

Har endel chatter jag är på men det känns som många av dom har rätt stora brister.

På vissa kan man inte markera den man chattar med..

På en kollar admins upp ens ip utan anledning

vissa har för stor tolerans för fientlighet (allt ifrån homofober till främlings eller "svenne" fientlighet)

och på andra är d på tok för lite folk eller helt enkelt för rörigt..

Oj ser hur kräsen jag låter nu.. (skrattar för mig själv)

men jag gillar verkligen att chatta (jätte bra sällskap när man går hemma mest hela dagarna) så jag uppskattar verkligen tips.

kramiz


Ps för den som är nyfiken har jag lagt upp tidiga bilder på projekt 2 i den andra bloggen.. (men den är lååångt ifrån klar än)

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards