Alla inlägg den 13 november 2012

Av Creative reader - 13 november 2012 23:19

Phuuuu.. Virknålen var gömd i Gs soffa så nu är halsduken avmaskad (hm.. heter d verkligen så? låter ju äckligt) och redo att friseras till och pysslas med fransar osv.

Sen ska jag montera mina pannband och sy fast en pärla som jag köpte för några år sen men inte först nu har hittat nån plats åt..

Förhoppningsvis kan jag lägga upp bilder på 2B i morgon men inte helt säkert på att jag hinner.

Annars idag har jag vart och köpt 4 knappar till mitt nästa projekt.. 110kr!!!!! 4 knappar..... Hallå?????

Det va inte guldknappar heller..

Nog för att dom va fina... men SÅ fina var dom inte..

Naturligtvis så efter några timmar efter det jag kom hem insåg jag ju förstås att det finns en till affär i stan där dom kan tänkas ha knappar.. Så imorgon eftermiddag ska jag dit..

Tror jag förresten kommer i håg nu hur man virkar aviga maskor.. Fattar inte vilka totala hjärnsläpp jag får ibland.. *S*

Annars har det vart en rätt bra men trött dag..

Och frusen har jag oxå vart..

Antagligen för att jag vart så sabla trött..

Men nu är det dags att sova..

Önskar en god natt med trevliga drömmar..

Förhoppningsvis syns vi imorgon igen.

kramiz =)

Av Creative reader - 13 november 2012 08:57

Igår skrev jag att jag skulle göra klart halsduken och mina pannband i dag och mest troligt lägga upp bilder på 2B idag eller imorgon..

Meeeeeen.. Jag har råkat ut för ett oväntat problem

Min virknåll (och jag har bara en) är på rymmen.

Så nu kan jag inte avmaska eller påbörja mitt andra project som jag nämnde som hastigast igår..

Har kollat överallt hema så antingen har den gömt sig i Gs soffa eller nånannanstans.. Eller så smet den genom ett hål i min påse..

Får hoppas jag hittar den..

Inte nu för att jag tror det är så dyrt att köpa en ny.. men ändå..

Känns så klumpigt.

Så det blir nog inte så mycket gjort idag som jag hade hoppats..

Halsduken är strax klar.. (bara en liten stunds jobb kvar innan d är dags för avmaskning och utan virknål är d ju kört) så jag vet inte vad jag ska hitta på..

Kanske går in till affären och köper några knappar iallafall så jag är redo =)

Funderar faktiskt om jag skulle vila en stund.. Är så sabla trött idag..

Har ändå sovit relativt bra för att vara jag så jag trodde jag skulle vara hur pigg som helst..

Men nu har jag vart vaken i mer än två timmar och håller fortfarande på att somna så tji fick jag..

Ska dricka upp mitt kaffe och sen göra lite nytta..

Önskar alla en underbar dag.. kramiz

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards