Alla inlägg den 8 november 2012

Av Creative reader - 8 november 2012 09:21

Tja det går inte alltid som man tänkt sig.

Som jag berättade igår hade jag en myskväll planerad med film te och handarbete.

Jag skulle inte ha datorn på under hela kvällen var planen utan bara mysa i soffan..

Meeeeen....

När det var dags upptäckte jag förstås att beskrivningen på d jag skulle virka hade jag ju naturligtvis glömt hos G så jag satte mig vid datorn istället och chattade medan jag sneglade på filmen..

Inget te blev d heller för jag blev för lat... *S*

Men erkänner jag hade en rätt mysig kväll ändå.

Idag ska jag och HM ränna på stan och kolla in lite presenter och julklappar..

Ni har väl inte missat att d är farsdag på söndag?

Sen ska jag möte G efter jobbet och vi ska helghandla..

Mycket rännande blir d..

En uppdatering om ryggen förresten.

Jag fortsätter att träna mellan 3-6 dagar i veckan med övningarna jag fick från sjukgymnasten.

Kan inte påstå att dom har gjort nån större skillnad men jag känner mig smidigare rent allmänt så d är ju trevligt ändå.

Däremot lyckas jag oftare ligga på ett sånt sätt att jag inte har lika ont längre.. Men det hänger i första hand om jag lyckas med kudden så jag ska införskaffa en bättre kudde vid tillfälle..

Ont har jag ändå men på en nivå jag känner att jag klarar.. Men ibland blir d ändå värre och då måste jag ligga på sidan och då tar d inte lång tid innan jag känner av axeln.. Men som jag skrev igår så sköter sig axeln utmmärkt så inte mycket att klaga på där =)

Har även skaffat mig såna där träningsband (typ gummisnoddar med byglar i var ände) som jag oxå har börjat träna med men dom har jag just köpt så d har inte hunnit ge nåt direkt resultat än.. I första hand är planen att göra rodd övningar för att på så sätt oxå sträka ryggen men det finns ju så mycket man kan göra med dom..

Riktigt bra köp måste jag säga.. Den varianten jag köpte kostade dessutom bara 150kr så billigt är d ju oxå.

Funderar tom på att köpa ett par (säger man par när d egentligen bara är en?) xtra som jag kan ha hos G så slipper jag släpa mellan..

En annan fördel dom har (och dom har många) är ju att det bara är en snodd med byglar.. Så absolut inga problem att ta med sig eller plocka undan sen..

(känns som jag börjar göra reklam nu *S*)

Men nu är d dags för mig att göra lite nytta så jag är redo för stan sen..

Önskar alla en riktigt härlig dag.

Njut av livet =)

Kramiz

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards