Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Creative reader - 1 juni 2011 23:54

Här kommer några nytagna bilder från min och G:s kvällspromenad.

Trotsade myggen (ångrar att jag inte fotade den som försökte bita mig på handen medans jag tog en av bilderna) och fick några mysiga bilder.

Kramiz





       

Av Creative reader - 1 juni 2011 20:55

Hejsan svejsan tja och tjena =)

Haaaar ni saknat mig?

Jag har saknat er iallafall.

G är ledig hela veckan så jag har varken bloggat chattat eller vart på msn (pidgin) som jag brukar.. (dessutom funkar ju min dator bara när den vill)

Så vad har hänt sen sist?

I mitt liv är d samma gammla vanliga.. Förutom extra tid med min underbara älskling förstås.

Har fortfarande inte fått nån tid för allergi test vilket gör mig lite irriterad eftersom d dök upp nya utslag i gårkväll.. Samma sätt som förra gången..

Vips kliar jag mig som en galning, ser prickarna.. några timmar senare poff borta..

Idag dök d upp några få igen.. Kliade som tusan och poff borta.. Är bara på vänsterarmen denna vända men fortfarande på handleden och upp mot armvecket.. (inte hela vägen upp dock och inte så många prickar.) Skumt

Men det var mitt liv.

Nu till det jag egentligen vill blogga om..

Eller skryta lite om jag ska vara helt ärlig..

G har tagit en helt vanlig XBOX360 kontroll (med sladd) och byggt om den till en fullt fungerade arkad kontroll... Blev (som ni kan se själva) skitsnygg och är jätte trevlig att spela med..

Han är verkligen duktig..

Ska jag vara ärlig tycker jag att han ska ha en egen blogg/hemsida och lägga upp bilder på d han bygger och sin musik..

vem vet.. kanske blir så... nångång.. kanske... =)

Hoppas ni gillar den.

Kramiz


 

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards