Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Creative reader - 18 mars 2011 00:47

Här kommer en kort lite uppdatering från mitt lag..

Just nu sitter jag här framför datorn och nyser och snorar.. Tror inte min näsa gillar att vara ute på en timmes promenader i blåsten.. Men det gör jag! *S* Så nu betalar jag för det.. Till och med ögonen killas.. *S*

Huuur som helst..

Jag beställde färgen.. Gick på ca 1000kr.. Brrrrrrr.. Känns verkligen i magen att spendera så mycket pengar på färg.. Får hålla i minnet att jag dels inte behöver köpa igen på ett bra tag och att det är myyycket färg för pengarna..

Men när jag insåg att jag skulle få typ 20st pockets för dom pengarna så svimmade jag nästan.. *S*

Böcker varar ju "för evigt" men en tavla kan bli ett totalt fiasko som bara kommer skräpa i källaren.. Suuuuuuck... Men nu är d iallafall gjort och jag har massa inspiration så jag hoppas den snart är här..

Annars var jag på stan idag och köpte två par jeans och två söta tshirts för ca 600kr.. Snacka fynd va? Byxorna trots sitt ringa pris var dels riktigt snygga otroligt sköna och till fullt pris.. Köpte ett par tidigare som jag har använt.. Och dom är nog dom skönaste jeansen jag äger.. Så nu köpte jag ett par grå och ett par blå i en annan tvätt..=)

Annars är d som vanligt..

Ska få en ny Ls förresten.. Eller en Kp blir d nu.. Tyvärr finns d i min ålder som kan dom tiderna jag behöver så den jag ska få är 60+.. Kan säkert vara jätte kompetent och jätte trevlig men blir ju knappast den kontakt jag hade med Ls.. även om jag nu inte räknat med det.. Men det känns som att dom framsteg jag gjorde med Ls stannar där och i sämsta fall försvinner.. För nu har jag inte den typen av stöd och hjälp längre.. Men jag är jätte glad dom har hittat en Kp åt mig så jag slipper be familjen.. Vill inte vara en börda på dom om det går att undvika..

Men nu ska jag avsluta..

Sitter här och huttrar och snorar och sängen känns otroligt lockande..

Dessutom ... Ju fortare jag somnar ju fortare får jag träffa G igen..

(vi är ju i sär torsdagar)

Hoppas ni får en riktigt härlig helg..

Förresten.. Om det är nån som undrar vart jag har köpt färgen så är det bara att fråga.. Vet inte om d är tillåtet att klistra in länkar eller skriva ut namnet på affären i bloggen så d vågar jag inte.. =( Men jag har ju som sagt bara beställt.. Innan jag har testat färgen så vet jag ju inte hur bra den är.. Dessutom så målar jag ju "inte på riktigt" så är man seriös vill man nog ha bättre färg.. (ni har ju sett mina tavlor)

Nu smiter jag..

Gonattkram och trevlig helg =)

Ha d bäst

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards