Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Creative reader - 1 mars 2011 17:51

hejsan svejsan.

var visst ett tag sen jag faktiskt skrev nåt.

Har inte vart helt i form och inte haft nån inspiration att skriva.

Men nu var det dags tycker jag.

Så vad har hänt sen sist?

Har beställt mer böcker.

tyvärr var ingen av dom på rea.

det blev

alla själars natt

änglars tecken

diktarfursten (har dock inte utkommit än)

och två till av svärdens väktare av nick perumov

(hoppas jag nu inte stavade nåt fel för d vore pinsamt)

Vi har ääääntligen fått lite varmare så igår var jag ner en sväng på stan och köpte lite färg.. (så snart hoppas jag kunna visa upp nya tavlor)

Men inte är det billigt med färg.

Efter jag pratat med en chattkompis så fick jag för mig att googla lite så nu har jag (hoppas jag) hittat en affär på nätet som ser lovande ut..

(har inte kollat upp om man måste beställa i stora partiner eller om man bara kan ta en av varje färg)

men oooooo vilket pris.

Den billigaste färgen jag köpte i går var på 40ml och kostade 30+kr.. (halva priset) dom jag har hittat på nätet kostar ca 30kr för 120ml.. snacka skillnad =)

jag är ju bara hobby konstnär så jag vill ju ha så biligt som möjligt.. Är nog helt annars om man faktiskt är utbildad och ser mer seriöst på sitt målande än jag kanske gör.. Men hur som helst gör det mig lycklig och hör och häpna så har jag faktiskt lyckats sälja några oxå =)

Funderar på att ta en till sväng på stan imorgon.. Men då är det jeans som jag har tänkt spana in.. Har presentkort och såg ettpar igår som verkar lovande..

Annars är det som vanligt..

Umgås med min underbara jätte mysiga kille.. Läser. Chattar och glor på tv.. (när vi inte spelar halo eller borderlands *S*)

Men det var nog allt för mig för nu..


Sköt om er och ha det bäst..

Var rädda om varandra

kramiz =)

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards