Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Creative reader - 24 augusti 2011 08:46

Hejsan..

Lovar att det blir ett gladare inlägg mot mitt förra.

Tack och lov har jag sovit mycket bättre sen sist även om ryggen fortfarande bråkar.

Annars har d vart en jätte trevlig helg och veckan har börjat rätt bra.

Igår var jag på stan och köpte några nya pockets.

D roliga är att av 4pockets är tre av ryska författare. =)

Nog för att en av dom gav jag i present åt G

Den heter nattpatrullen (eller va d nattvakten?) men minns inte vad författaren heter.

mina pockets blev

Släktet av Guillermo del toro och Chuck Hogan

Metro 2033 av Dmitrij Gluchovskij

Alvklingan av NIck Perumov (ska vara en "fortsättning" på sagan om ringen om jag fattat saken rätt)

Som ni ser är d mycket fantasy (även om jag tror att metro kanske är mer scifi)

Tyvärr är alla en del ett..  Gillar egentligen inte "serier" är så svårt att få dom att hålla ihop hela vägen. Läste sista delen av en av mina favvo böcker och den va så dålig att jag för d första ifrågasätter om d verkligen är samma författare som har skrivit sista boken som första.. och för d andra var den så dålig att jag ångrar att jag läste den alls.. förstörde hela historien.. Men jag antar d är en smaksak. Tack och lov =)

En annan sak jag kommit fram till är att jag börjar bli i desperat behov av bokhyllor.

Har ingen plats längre.. suck =)

Idag ska jag på stan med en kompis (hoppas jag iallafall) så d ser jag fram emot.. Det var rätt länge sen vi sågs och rätt länge sen jag tog mig en fika på stan oxå.

Vi verkar iallafall få tur med vädret =)

önskar er en underbar dag.

kramiz =)

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards