Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Creative reader - 13 augusti 2011 13:05

Jag kände att jag bara var tvungen att skriva..

För i morse när jag vaknade...

Så hade jag INTE ONT I RYGGEN!!!

Kanske inte låter som nån stor sak i era öron men för mig var d en så stor grejj att jag bokstavligen fick tårar i ögonen när jag ringde och berättade det för mamma..

Jag steg upp i natt för att gå till badummet och när jag la mig igen så kunde jag bara lägga mig utan att försiktigt vrida mig till rätta utav smärta..

Fatta vilken grejj detta är..

Vakna utan ont i ryggen!!!

Hade nästan glömt hur d kändes..

(nog för att jag faktiskt känner av ryggen lite nu men d är av d sjukgymnasten knakade till kotorna igår när jag var där och d är så otroligt lite och kändes inte alls när jag sov)

Annars har jag ju under så pass lång tid haft ont i ryggen när jag sover att jag inte räknar värk jag klarar av att sova med som ont fast d egentligen har vart ont.

Wow... Känns nästan som jag har vunnit på lotto.

Önskar er alla en underbar dag/helg

Kramiz från jag   

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards