Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Creative reader - 26 oktober 2010 17:55

Här har ni mig. =)

Hur mås d?

Allt bra i höst/vinter rusket?

Här är läget riktigt fin...

Jag och mobilen blir allt bättre vänner och jag har hunnit ta min första bild..

En att minnas kan jag säga.. (men tyvärr inte mer än så)

Har inte behövt använda spärr funktionen än och d känns toppen..

Men sabla skönt den finns där.

Jag och G beställde lite grejjs sön och har jag tur har d kommit idag..

Snacka snabb service..

Jag beställde en adaptersladd till mobilen så jag kan ha vilka lurar jag vill.. En laddare att ha hos G och ett par extra lurar..

Fick ett paket igår oxå..

En "pälsmössa" jag beställde från ellos och imorrn ska jag och G hämta ett paket jag beställde från HM för nästan 2 mån sen.. (Bättre sent än aldrig)

Har haft en trevlig helg och hitils en trevlig veckan.. kanske lite tidigt att säga.. *S*

Jag och G va hos frissan igår..

Jag tog min vanliga korta lugg och topparna på resten..

Frissan gav mig en oväntad komplimang medan hon klippte..

Hon sa att jag hade så fin hy och frågade om jag gjorde nåt särskilt..

Själv tycker jag att min hy inte alls är nåt vidare.. (tycker att jag får finnar för lätt men d är d nästan aldrig nån förutom jag som märker)

Men det va jätte kul att få höra.. =)

Annars händer d inte så mycket..

Förutom att d närmar sig allt mer tills Ls ska flytta.. SNYFT!

Hur ska jag klara mig utan henne????

Men jag är såååå glad för hennes skull.. Och d vet hon.. =)

Annars knallar d på som vanligt.

Hoppas ni har d bra och får en härlig vecka..

Kramiz

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards