Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Creative reader - 12 oktober 2010 16:06

Detta inlägg är framförallt riktat till Markus Eriksson från telia som trodde sig kunna hjälpa mig..

Jag fick din länk men den krävde massa personlig infromation som jag inte vill lämna ut..

Jag hoppas du läser detta och kan skriva dina tips här

(om nån annan där ute kan hjälpa mig så skulle d uppskattas)


Problemet är alltså följande....

Jag är på jakt efter en mobil som har en funktion som gör att jag lätt och enkelt kan spärra och avspärra inkommande sms (i första hand) och samtal.

Jag har begränsad budget och har teila refill...

Jag är inte en som använder mobilen till mer än smsa egentligen..Så en värsting mobil känns onödigt..

Följande funktioner vore trevligt.. (utöver att kunna spärra)

Ringa och sms (Självklart) mms.. duglig kamera (ingen värsting) mp3 och gärna minnes kort eller va d heter..

Om d finns nån där ute som vet nån mobil med dessa funktioner så snälla snälla snälla skriv mig..

Uppskattar d verkligen...

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards