Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Creative reader - 14 oktober 2010 22:03

Efter mycket dividerande fram och tillbaka så verkar d stå mellan två mobiler..

Nokia 5130 och Nokia 2730.

Dom är likvärdiga i mångt och mycket även om 5130 verkar va snäppet bättre va gäller bild och liknande..

Men om man tänker på att jag har en sony ericssonT610 så blir d ju en stor uppgradering hur som helst.

Ska prata med Ls imorrn och höra vad hon säger..

  blir galen....

5130 är dyrare om jag inte beställer den via Elgiganten.. och jag vill slippa vänta om d går.. (vill köpa innan jag fegarur och blir snål)

Jag vill tacka E för allt stöd och hjälp han har gett mig ikväll..

Han är kvällen stora hjälte..

Så tusen tack E..

Du är guld värd   (till dig vännen)

Problemet är att ju mer jag läser ju mindre kan jag bestämma mig, blir bara förvirrad.

Ls kommer skratta när jag berättar.. Hon hade samma problem bara förra veckan..

Men nu ska jag va social med E igen..

Kommer uppdatera så fort jag har gjort ett val..

Kram på er..

Speciellt till dig E..

Du är en ängel..

Kram på er.. =)

Av Creative reader - 14 oktober 2010 11:54

Den vilda jakten på en mobil med spärrfunktion fortsätter.

Det verkar som om Nokia ska ha mobiler med nån liknande funktion.

G har en gammal Nokila där d verkar gå att spärra vissa nr och vi ska testa d ikväll.

Så idag har jag kollat särskilt efter Nokia mobiler.

Hittar hyffsat många lovande resultat.

Dom verkar ha nåt som heter nummerfiltrering..

Det enda problemet är att jag inte lyckas hitta nån förklaring på vad d innebär..

Nån som har nån förklaring så skulle den uppskattas..

Letar vidare för fulla muggar..

Kram från jag =)

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards