Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Stress stress stress

Av Creative reader - 6 september 2010 18:14

Hej hej

Ursäkta att det har dröjjt så länge sen jag sist skrev nåt..

Det är helt enkelt stressigt stressigt stressigt..

Jag håller på att bli galen.

Och magen är inte glad.. Alltså min ibs och fobin håller sig i schack (ta i trä) än så länge men jag mår illa vid minsta stress och d bränner i magen.. Magkatarr på g?

Så vad är d som pågår i mitt liv?

tja.. Dels är d dags att söka nytt bostadstillägg.. (men d är inte så svårt.)

Min sms kompis har dock lugnat ner sig.. Tack och lov..

Men d stora strulet just nu är jakten på säng.

Fattar inte att d ska vara så svårt.

Först så funderade jag bara på att köpa en ny bäddmadrass..

Känns ju dumt att köpa en ny säng när den jag har bara är sen tidigast novemer.

Men d finns en jungel av bäddmadrasser.. Och inte är dom billiga..

Dessutom vet jag ju inte om d räcker med det..

Så jag bestämde mig för att köpa en ny säng..

Så jag pratade med pappa..

Vi började gräla.

(jag fick ju sängen av honom)

Han vägrar att tro att mina rygg besvär har med sängen att göra..

Känns inte alls roligt att bli misstrodd på d sättet....

Framförallt inte dan före jag och G skulle dit och grilla...

Så tors (vi skulle dit fre) så bråkade jag och pappa och den kvällen satt jag mest bara och grät.

Med allt stress osv så känns d som att d inte krävs mycket innan jag "kraschar".

Ska bli skönt när allt är fixat.

Hur som helst så hade vi jätte trevligt (tänk va lite smink och ett falskt leende kan göra) med pappa och hans nya fjälla och resten av helgen har vart allmänt rolig bara.

Imorrn ska jag iallafall skicka in ansökan om bostadstillägg..

One down 2 to go... eller nåt...

Sängen är en annan femma...

Vi var och kollade idag..

Den billigaste vettiga kostar 3500..

Jag har råd men bara om den funkar.. Min ekonomi tillåter inte så stora misstag.

Är sängen bra så är d ju lugnt... Men om inte....

Då är d en annan sak...

Men även om jag har råd..

Vem vill ha två sängar som bara står och skräpar???

Jag klarar ju nämligen inte av att sälja saker så dom åker ner i förrådet..

Tillråga på allt så fanns inte sängen tillgänglig att prova när vi var där..

Skulle komma upp i butiken om ca 1-2 veckor.

Så en ny mobil när nog dröjja tyvärr..

Suck..

Tur att min kompis verkar ha skärpt sig för tillfället...

Skulle inte orka om han började nu.

Sen så har jag min ring på ingående...

Fick ringa till yves idag för mascaran jag beställde kom inte..

Jag har två paket från HM på G (ett kommer i mitten av sept och ett i början av okt tror jag)

Och nästa vecka ska jag beställa från ellos..

Så d är mycket på g just nu.. (iallafall för att vara mig)

Men nåt säger mig att med en ny sång (så jag får sova) och bort med allt stress så är jag snart i form igen. =)

Är jätte glad att jag fick tipset från Telia på bloggen...

Så fort jag har fixat med sängen som kommer jag att höra av mig =)

Har tyvärr inte råd att köpa en ny mob innan jag vet hur d blir med den..

Så d är bara att kämpa vidare..

Tacksam för mina underbara vänner och världens härligaste G som får mig att skratta och ger mig en varm famn att mysa i..

Hoppas ni har d toppen.

kram från jag =)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Creative reader - Torsdag 2 maj 08:10

    In today's "in the Spotlight" I have the huge honor of having a chat with Paul Kaiser from "Kaiser and the Machines of Creation"   Hi Paul and Thank you for spending this time with us..   Who is Paul Kaiser? • I am a father of a...

Av Creative reader - Tisdag 30 april 10:19

  This Broken Heart   Help me heal this broken heart I don't even know where to start so many pieces on the floor I can't take this any more   Another tear another smile I turn away you don't ask why I'm silent but my hea...

Av Creative reader - 19 augusti 2022 12:00

  Words   Words like hammers pounded her like fists destroying her from within no bruises but still bleeding    #twitter #dikt #poem ...

Av Creative reader - 18 augusti 2022 20:05

  In the Shadow   In the shadow of your black soul she is freezing without knowing why dying with a smile believing this is love    #Twitter #poem #dikt   ...

Av Creative reader - 16 augusti 2022 18:36

  Your kiss   your kiss lingers in my memory on my lips I sigh remember and I long for the pain of your kiss goodbye to once again taste your lips when you return      #Twitter #Dikt #Poem ...

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards