Alla inlägg den 10 september 2010

Av Creative reader - 10 september 2010 15:35

Jag vet inte hur det började.

Känns som vi hade grälat hela dagen.

Tillslut kändes d som vi bara stod och skrek åt varann.

Plötsligt såg jag en förändring i hans blick.

Nåt som jag aldrig hade sett förrän nu..

Så höjde han handen.

Handen...

Nej!

Nej.. Nej nej nej nej nej.

Allt jag kunde se var handen.

Hela världen blev en hand..

Nej nej nej..

Jag skrek inom mig...

Handen.

nej

Den kom närmare och närmare.

Herregud..

Tillslut....

Nej nej nej neeeeeeeejjjjjj

KLATCH!!!

Vaggar på golvet fram och tillbaka..

Detta händer inte...

Detta händer inte..

Detta händer inte..

DETTA KAN INTE HÄNDA!

Nåt tar emot..

HAN håller om mig..

Jag mår illa..

Är rädd..

Kan inte tänka..

Hör att han säger nåt om och om och om igen..

Kan inte höra vad..

Kan inte tänka.

Nåt rinner från näsan.

Jag torkar med handen..

Det är blod..

Herregud.. MITT BLOD!!!!!

Jag blöder..

JAG blöder...

Detta händer inte..

Han älskar mig..

Jag vet han älskar mig...

HAN ÄLSKAR MIG!

Det måste vara en dröm...

Detta händer inte..

Strax kommer jag vakna och allt kommer att vara en dröm...

Snälla.. Låt det vara en dröm..

Snälla.. snälla snälla snälla..

Jag måste vakna..

Vakna vakna vakna vakna vakna vakna vakna vakna...

VAAAAKNAAAAAA!!!!!!!!!

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards