Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

så d kan gå =)

Av Creative reader - 16 februari 2010 15:28

Vilken dag d blev igår. =D

Började som vilken måndag som helst..

Tvättstuga och annat trisst.

Hade tom så mycket tvätt att jag inte ens hann träna som jag hade velat.

Efter jobbet kom G med skrov.

Vi skulle ju och fira en Ls som fyller år i veckan så jag tyckte skrov va snabbt lätt. Äta och fara typ.

Så genast när han kom gick d från måndag till fredag. (vi brukar iregel käka skrov på fredag när vi nu äter d)

Sen när vi kom till Ls så va förstås T oxå där.

Så vi började med att hon fick några presenter. Hade gjort henne ett armband som hon till min stora förvåning blev riktigt glad över. Jag va lite osäker när jag gjorde det men jag ville ge henne nåt som va orginellt och nåt som jag tyckte passade henne. Och tydligen så lyckades jag. =)

Jag hade oxå köpt ett roligt ljus i form av en typ bakelse som matchade färgerna i hennes lägenhet och ett par örhängen.. =)

Hon är så rolig att köpa åt.

Så vi surrade och åt lite tårta.

Sen fortsatte vi med att dricka lite vin och spela kort..

Var hur trevligt som helst.

Och detta var en måndag.. *S*

För er som undrar så är det promenadavstånd så ingen bil behövs. ;)

Blev dock kanske lite i senaste laget för G som skulle upp och jobba idag.

Hoppas han överlevde.. *S*

Det va så kul att se Ls och T tillsammans..

Dom ser så söta, kära och lyckliga ut..

Dom är verkligen fina tillsammans.

Men deras glädje och sprakande kärlek fick längtan att vakna i mig.

Jag vill ju så gärna oxå hitta nån..

Jag vet att dom flesta av våra vänner ser mig och G som ett par och vi umgås hela tiden osv.. Men även om d gör att jag inte känner mig så ensam så är det ändå inte samma sak.

Jag är singel!

Jag vill så gärna få hitta nån att drömma, längta och planera framtiden med..

Nån som ser på mig på d där sättet Ls och T ser på varandra.

Nån som ser på en som att man va högsta vinsten.

Nån som håller om en och säger att man är speciell och att han älskar en.

Kärlek efterlyses.. *S*

Men det var en riktigt rolig, mysig och härlig kväll och jag gör gärna om den snart igen.

Idag ska jag och G käka semlor.. Dvs han äter en semla och jag käkar en bulle med grädde och sylt.. *S* Kan verkligen inte med mandelmassa.. Uuurk *S*

Önskar er en underbar vecka och massor av kärlek.

Kram från jag =)

Ps.. Om ni ser kärleken nånstans där ute så ge han min adress ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Creative reader - Torsdag 2 maj 08:10

    In today's "in the Spotlight" I have the huge honor of having a chat with Paul Kaiser from "Kaiser and the Machines of Creation"   Hi Paul and Thank you for spending this time with us..   Who is Paul Kaiser? • I am a father of a...

Av Creative reader - Tisdag 30 april 10:19

  This Broken Heart   Help me heal this broken heart I don't even know where to start so many pieces on the floor I can't take this any more   Another tear another smile I turn away you don't ask why I'm silent but my hea...

Av Creative reader - 19 augusti 2022 12:00

  Words   Words like hammers pounded her like fists destroying her from within no bruises but still bleeding    #twitter #dikt #poem ...

Av Creative reader - 18 augusti 2022 20:05

  In the Shadow   In the shadow of your black soul she is freezing without knowing why dying with a smile believing this is love    #Twitter #poem #dikt   ...

Av Creative reader - 16 augusti 2022 18:36

  Your kiss   your kiss lingers in my memory on my lips I sigh remember and I long for the pain of your kiss goodbye to once again taste your lips when you return      #Twitter #Dikt #Poem ...

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards