Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Creative reader - 15 februari 2010 13:56

Hej hej.

Hur va alla hjärtans?

Min var riktigt trevlig.

Umgicks med G i vanlig ordning och även om vi inte hade nån romantisk helg så var den riktigt mysig och trevlig.

Vi åt massor av choklad, drack lite vin. spelade spel och en massa annat trevligt.

Enda som kanske sabbade lite var att det är strul med varmvattnet i våra hus så d va aningen kallt emellan åt.

Annars är det mer eller mindre som vanligt.

Egentligen var det tänkt jag skulle lägga in en bild här idag under min nya kategori bitar av mig...

Den kommer att visa en lite mer privat sida av mig.

Men tyvärr verkar d vara nåt fel på mina batterier funderar om d kan va så att dom har nått sin omladdnings gräns för dom vill inte fungera trots att dom är alldeles ny laddade.. Trisst men vad gör man?

Har ni (och jag) tur så kanske d dyker upp en bild av tatueringen i slutet av veckan.

Den blir ju 3 veckor på onsdag så nu kan man väl räknade som klar?

Men då hänger d oxå endel på om G orkar fota och skicka bilden till mig.

Idag är d tvätt som gäller i första hand..

Blir 4 maskiner.. D är 2 fler än vanligt. Kände d va dags att tvätta sängkläder och så va d lite andra kläder som jag tyckte behövdes tvättas upp..

Sen efter jobbet så bjussar jag G på skrov.. Vi ska fira Ls ikväll som fyller år i veckan och då tyckte jag skrov va lättas att äta som vi kommer i väg så fort som möjligt.. (Har inget aaaaaaaaaaalls att göra med att jag är beroende av strips.. *S*)

I veckan ska jag in till stan och spana lite på skor som jag såg förra veckan.. Dom har mitt namn skrivet på sig.. *S* Tänkte fråga i kassan hur länge dom kommer att säljas.. Även om dom är sååååå nice så känns d lite dumt att köpa sommar skor när d är en halvmeter snö ute.. (eller hur sabla mycket d nu är *L*)

Nu är d dags för mig att springa ner till tvätten IGEN....

Hoppas ni har haft en riktigt härlig helg och att ni får en underbar vecka.

*poff*

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards