Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Creative reader - 9 februari 2010 17:29

Hejsan svejsan.

Här kommer en liten uppdatering från mitt lag.

Kan inte påstå att det har hänt så mycket.

Livet går sin lilla gång. :)

Utöver lite huvudvärk och en mage som verkar va sur över nåt så är d riktigt bra.

Tatueringen läker och ser riktigt bra ut. Längtar tills den är klar.

Har stickat och virkat lite.

Funderar på att lägga in bilder eventuellt imorgon.

Ska på stan och jaga lite presenter här oxå nåndag.

Har en kompis som fyller år nästa vecka.

Och i helgen är d alla hjärtans.. :)

Ska ni fira?

Och till dig som är singel.. Det heter ALLA hjärtan.. Så har du ingen att fira så fira dig själv. Man behöver inte vara i ett par för att njuta av alla hjärtans.. Fira dig själv eller med vänner.

Jag älskar högtider som får oss att visa lite xtra omtanke och kärlek till varandra..

Jag tycker nog att vi överlag är för dåliga på d...

Kan mycket väl vara så att alla härtans som alla andra högtider handlar mer om sälja saker än verkligen fira.. Men för mig är d bara en anledning att visa att jag bryr mig om mina vänner.

Själv ska jag fira med grannen.. Nog för att han säkert firar för att få en ursäkt att äta mer choklad.. ;)

Annars är d som vanligt hos mig.

Har inte hört av xet M nåt och d räknar jag inte med heller..

Däremot hörde jag av en kille som va min stora kärlek i högstadiet.. *L* D va inte igår.. Han var/är uppe och hade velat träffas.. Men eftersom jag inte kan träffa folk hur som helst så blev d inget med d..

Trisst tycker jag.. Skulle va kul att se honom.

D va nog allt jag hade att säga för denna gång..

Kanske inget av vikt men d kan ju inte hända nåt spännande jämt ju.. *S*

Ha d bäst..

kram


Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards