Alla inlägg den 23 december 2009

Av Creative reader - 23 december 2009 19:20

Nu har G åkt hem över jul.

Jag vinkade av honom vid bussen som jag alltid brukar.

Annars har jag bara typ handlat, käkat och gjort misstaget att  höra av mig till ett x via sms.. Borde ha vetat bättre än att vänta mig ett vuxet beteende från honom.

Vet inte varför jag bryr mig men jag är inte typen som överger nån så lätt...

Jag vill ge alla chansen att förbättra sig.

Ingen är ju perfekt och jag har ju oxå mina fel.

Men just nu så orkar jag bara inte.

Så...

Imorgon är d julafton. :)

Hur ska ni fira?

Jag blir solo som vanligt men d är helt ok.

Mamma mfl kommer juldagen och sen kommer d titta in släkt och vänner dagarna som följer..

Så va d tänkt iallafall.

Är inte säkert att mamma dyker upp.

Dom har hotat med kallt juldagen och jag har ingen motorvärmare till deras bil.

Vädret rår man inte på..

Attans va? *S*

Känner mig lite grå just nu.

Men d är d ofta när G har åkt i väg.

D blir strax bättre..

Hoppas ni har en underbar kväll

Sköt om er

Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards