Alla inlägg den 14 december 2009

Av Creative reader - 14 december 2009 19:14

Nu börjar verkligen julen att närma sig med stormsteg.

I veckan ska jag fixa färdigt d sista klapparna.

Börjar faktiskt kännas lite stressigt men det hör ju till..

Ingen jul utan stress.. *S*

Idag har min faster vart på besök.

Hon skulle hjälpa mig med att sticka.

Dels påminna mig om hur man stickar aviga och dels hjälpa mig att räkna ut hur många maskor jag behöver för mina project.

Funderar ju på att lära mig att virka oxå men det va betydligt svårare än jag trodde och då trodde jag ändå d skulle va riktigt svårt..

Får se om det blir av eller om jag fuskar och kör den enkla vägen och syr dit roliga knappar och diverse istället.

Visste ju att jag antagligen inte skulle lära mig att virka så jag har en plan. *L*

Men dom får vänta en liten stund till..

Först och främst har jag andra project på G som måste göras klart först..

Men G blir borta minst från 23-27 så jag har ju några dagar att rulla tummarna på.

Blir resultatet dugligt så kanske jag lägger in bilder.

Men håll inte andan...

dags att smita

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards