Alla inlägg den 15 november 2017

Av Creative reader - 15 november 2017 12:40

Min beställning från Feelunique kom idag.

Jag har fotat det jag har köpt åt mig själv men det blev endel Julklappar oxå som jag förstås inte kommer att lägga upp.

Jag är mest nyfiken över mascaran. Mitt senaste mascara köp L̈́oreal Paradise extatic som "alla" på youtube har vart så nöjda med imponerade mig tyvärr inte ett dugg. Den var inte direkt dålig, men det var inget som kändes speciellt med den. Visst, rätt bra volym, men den har lätt att klumpa och den har lätt för att smula och vem vill ha mascara som faller i ögonen? Mascara är det jag "inte kan leva utan" och det jag har störst problem att hitta någon jag verkligen gillar. Lykos egna mascara var verkligen bra förutom ett stort problem. Efter jag börjat använda den märkte jag att mina fransar MYCKET lättare gick av. =( inte bra. Så håll tummarna att denna är bra.

Feelunique är en riktigt bra sida för oss som gillar smink mm. Många märken som inte finns här i sverige, bra priser och fri frakt över 300kr. :)

Önskar er en riktigt härlig onsdag.


                
 

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards