Alla inlägg den 8 april 2012

Av Creative reader - 8 april 2012 16:43

Tittar in lite snabbt bara för att berätta att jag har målat två tavlor idag..

Eller två och två..

En av tavlorna är en äldre som jag har försökt fixa till men den andra är ny..

Men detta är inga som ska säljas eller ställas ut (bara här) utan dom är för "hemmabruk".

Det är .. hm.. hur ska jag säga.. enklare försöks tavlor som bara är för mig..

Den jag har försökt fixa till en är typ kollibri och den andra är en tavla i silver med några hjärtan i svart och rosa..

Ville ha nåt som är lite ljusare och gladare nu när det närmar sig vår..

Ni får nog se dom om nån vecka.. Dom ska bara torka så jag kan flytta dom till ett lämpligt foto ställe..

önskar er en härlig söndag..

Själv ska jag strax ner i tvättstugan..

kramiz

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards