Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

mysko utslag.. (än en gång)

Av Creative reader - 18 maj 2011 23:54

Hej hej.

Nu har jag fått mysko utslag igen.

Men denna gång är d inte på tatueringen hör och häpna..

Satt hos G nu ikväll när jag upptäcker att min handled kliar..

D är ju inte så ovanligt.. Jamenar har man nåt tyg som känns lite konstigt eller nåt så kliar ju handleden lätt..

Men jag sneglade lite och ser till min stora förvåning att jag har " massa" utslag på handleden.. Typ små upphöjda nålstickslikande utslag.

Till min stora förvåning känner jag hur andra handleden oxå kliar och där har jag samma utslag men fler och halvägs upp mot armvecket..

Menar nu inte att hela innersidan av armen på nåt sätt utan d är utspritt..

Har haft liknande utslag när jag har reagerat mot nåt armband eller så.. Men dom har vart koncentrerad till området som har berörts och inte spritt sig till andra armen oxå..

En annan sak är ju att jag har inte tillfört en endaste ny sak till mig eller min kropp..

Nåväl att jag har haft på några rader oäkta pärlarmband.. Men dels har jag haft dm förr och dels borde d ju i så fall hålla sig till ena handleden kan jag tycka.. Och inte ge fler utslag på armen som INTE har haft d..

Jag har varken ny parfym, kläder, tvättmedel, hudkräm, smink, eller annat..

Har inte heller vart på nåt nytt ställe.. Jag har inte heller ätit något som inte hör till min vanliga kost..

Så jag har inte en susning på vart dom kommer ifrån..

Men det börjar seriöst kännas som att jag borde göra en seriös allergi koll...

Känns som det har vart lite väl mycket utslag och känsligheter den senaste tiden (allt från prickar på tatueringen till kli i halsen av melon )

Så vitt jag har märkt så verkar utslagen ha stannat på handleden/armen även om d kliar lite på bröstkorgen.. men d tror jag nog bara kanske är nån lite finne eller inbillning... Känns som d kliar lite överallt nu.. Men blir ju så när d dyker upp nåt sånt här..

Mysko mysko mysko....


Till nåt helt annat..

Som ni kanske vet har jag haft datatrassel under en tid..

Men nu ikväll har G (världens gulligaste kille) installerat ubuntu åt mig, så jag hoppas att allt ska funka normalt nu..

Ska bli spännande att se när jag loggar in imorgonbitti.. (Sitter just nu på Gs dator)

Annars händer d inte så mycket.

Ryggen har strulat lite mer än vanligt så jag försöker stretcha och träna..

Men annars är d som vanligt =)

Nu är d dags för mig att säga gonatt och krypa ner i sängen.

Uppdaterar er imorgon hur d går med mina utslag. Och datorn..

Önskar er en god natt och underbar morgondag..

Kramiz

Ps. tack älskling för hjälpen. Du är underbar..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Creative reader - Torsdag 2 maj 08:10

    In today's "in the Spotlight" I have the huge honor of having a chat with Paul Kaiser from "Kaiser and the Machines of Creation"   Hi Paul and Thank you for spending this time with us..   Who is Paul Kaiser? • I am a father of a...

Av Creative reader - Tisdag 30 april 10:19

  This Broken Heart   Help me heal this broken heart I don't even know where to start so many pieces on the floor I can't take this any more   Another tear another smile I turn away you don't ask why I'm silent but my hea...

Av Creative reader - 19 augusti 2022 12:00

  Words   Words like hammers pounded her like fists destroying her from within no bruises but still bleeding    #twitter #dikt #poem ...

Av Creative reader - 18 augusti 2022 20:05

  In the Shadow   In the shadow of your black soul she is freezing without knowing why dying with a smile believing this is love    #Twitter #poem #dikt   ...

Av Creative reader - 16 augusti 2022 18:36

  Your kiss   your kiss lingers in my memory on my lips I sigh remember and I long for the pain of your kiss goodbye to once again taste your lips when you return      #Twitter #Dikt #Poem ...

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards