Alla inlägg den 15 november 2010

Av Creative reader - 15 november 2010 14:24

Hejsan hej.

Oj va länge sen sist.

Hoppas ni inte har glömt bort mig helt nu.

D har vart lite fullt upp här faktiskt.

Eller.. Enligt mina mått iallafall.

Men allt har inte vart uppåt.

Som ni kanske vet så har Ls flyttat nu och dagarna där efter fick jag en svacka.

Tappade tron på mig själv och min framtid.

Kände mig värdelös instängd och oduglig.

Är inte så lätt att förlora sin bästa vän och största hjälp i ett svep.

Saknar henne till tusen.

Men sen kom snön...

Och den vilda jakten på skor tog upp en stor del av veckan.

Är inte så att jag har väntat länge och på så sätt är ute i sista sekunden.

Jag har letat sen mina förra gick sönder. Jag har bara inte hittat några jag har velat  ha. Tillslut gav jag upp att leta efter några jag ville ha och i stället några jag inte helt spyr åt.

Men inte fan känns d kul att kasta ut 600kr på skor man inte alls vill ha..

Tillslut hittade jag ett par kängor som mer serut som skor som G kan tänkas gilla (och d gjorde han) men nån damsko känns d inte som..

Naturligtvis fanns dom inte hemma i min storlek.

Tack och lov kunde dom ta hem ett par åt mig så nu i fredags så köpte jag dom.

Ju mer jag ser dom ju mindre fula verkar dom vara.. Men snygg är dom ju inte.. Tror däremot att dom kommer hålla sig relativt torra och varma hela vintern och d är ett stort plus eftersom jag går överallt.

Fredag var oxå Gs föräldrar på besök.

Det var som vanligt jätte kul och jag kunde mysa med deras vovve. =)

I helgen så har jag och G spelat massa tvspel och sett hocky.. Taskig förlust igår..

Sön va pappa förbi en snabbis med sin nya flamma.. Dom skulle till syrran men tittade förbi mig först eftersom jag hade en farsdags present åt honom. Var jätte trevligt att träffa dom även om d bara blev en snabbis.

I veckan så har jag stan förbud mån och tis (kanske nån mer oxå) eftersom G vill kunna kolla på en present åt mig i lugn och ro.. Jag fyller år nästa vecka.. På ons ska jag dock ta över stan och köpa mig en present åt mig själv.. Känner d är dags att införskaffa lite nya underkläder.. =) eller eventuellt ett par jeans..

Vintern är hur som helst här nu.

Och världen ser mycket vackrare ut under allt vita mysiga fluff..

Hoppas ni har det bra

Kram från mig =D

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards