Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Creative reader - 2 maj 2012 18:20

Hejsan =)

Hoppas ni har haft en härlig valborg.

Det hade vi iallafall men vi gjorde inget speciellt bara mös mest.

Vi gick en härlig prommis på kvällen men när vi kom hem och jag sträckte ut ryggen så knakade den så mycket att jag faktiskt blev lite nervös..

Jag är ju van att eländet knakar..  Hörs från mitt kök till vardagsrum (nu bor jag ju i en etta så avståndet är ju inte långt men ändå) men inte så där.. d bara small till i ena kotan..

Som ni nu säkert förstår så har jag inte blivit ett dugg bättre i ryggen trots att jag har följt alla order från sjukgymnasten.

Så jag bestämde mig för att sluta och promenera enbart istället.. hon tycker nämligen att promenader är bland d bästa man kan göra..

Men ryggen och axlarna osv blir om nåt värre.. så nu har jag äntligen bokat en tid och ska dit nu på mån..

Men här kommer kruxet...

Jag får allt mindre hjälp av mitt boendestöd (pga bristande resurser och inte mindre behov) att jag måste välja mellan antingen gå till sjukgymnasten eller handla mat.. =)

Helt seriöst alltså....

Jag valde sjukgymnasten..

Tack och lov har jag mat så jag klarar mig för nästa handling är inte först tis veckan efter...

Visst är d kul att vara jag?

Har även blivit av med hjälpen att  hämta ut pengar så numer måste jag be släkt och vänner om hjälp..

Är verkligen inte kul att vara så beroende av andra..

Men jag är otroligt tacksam för att jag har så snälla vänner och släktingar att dom kan hjälpa..

Skulle inte klara mig utan dom..

Önskar er en trevlig kväll.

Sköt om er..

Kramiz =)

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards